Jsem roztříštěná

18:36 kouzelná klubovna 0 Comments



Autor: Tahereh Mafi
Přeložila: Pavla Kubešová
V ČR vydáno: 2013
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 285
Moje hodnocení: 99%


 Proč jsem si knížku přečetla?
Jakmile jsem si přečetla ukázkovou kapitolu, musela jsem si tuto knížku přečístJ.

O čem knížka je?
Knížka je o 17leté Juliett, která zabíjí svým dotekem. Zavřeli ji, mučili a dokonce i rodiče zavrhli. Zažijte napínavý příběh s nešťastnou šťastnou Juliett.

Zajímavosti v knížce:
Knížka je z budoucnosti, takže náš svět dopadl strašně. Je tu popsáno, jak si autorka myslí, jak dopadneme a jak náš svět zničíme.

Postavy:
Juliett mi byla sympatická, ale ne až tak, abych se z toho zbláznila. Její osud je strašný, vůbec bych si takový osud nepřála, ale když už bych se dostala do situací, které musela řešit, zachovala bych se stejně. Trochu mi vadilo, že v příběhu byla jediná žena, další dívčí postava(lépe postavy) by tam vůbec nevadili.

Konečné hodnocení:
Knížku jsem si zamilovala a nemohla ji pustit. Vážně ji doporučuji všem teen holkám! Stojí za to si ji přečíst. Prožíváte s ní každý dotek, pocit i zoufalství. Prostě SKVĚLÁ, SKVĚLÁ, SKVĚLÁ!





P.S. Už se těším na druhý díl!