Recenze: Dokonalý pár

17:28 kouzelná klubovna 0 Comments



Název: Matched(Dokonalý pár)
Autorka: Ally Condie
Přeložil/a: Martina Neradová
Počet stran: 326
Nakladatelství: Knižní klub
Rok vydání: 2012

První dojmy z obálky: Ta knížka se třpytí! Tak to jsem ještě neviděla! Klobouk dolů!!!
 
Reakce po dočtení knihy: Panebože, já chci Xandera!

O autorce:  Allysson Condie je bývalá středoškolská učitelka angličtiny, která žije se svým manželem, třemi syny a jednou dcerou na okraji Salt Lake City v Utahu. Miluje čtení, běh, jídlo a poslouchání svého manžela při hře na kytaru. Napsala Dokonalý pár, Dokonalý sen a Dokonalý svět.

Děj: V dokonalém světě o všem rozhodují Správci – vyberou vám ideálního partnera, práci i den, kdy zemřete. Kniha je o Cassii, které nastane den D. Má se dozvědět, kdo se stane jejím partnerem. Dozví se, že je to Xander, její nejlepší kamarád. Vše se zdá v pořádku až do doby, dokud se na jejím displeji neobjeví tvář někoho jiného…
Moje recenze: Tuto knížku všichni moc chválili. Já se na ni nesmírně těšila a nakonec jsem byla tak zklamaná, až jsem se málem rozbrečela. Zaujalo mě posledních 30 stran z celé knížky a to, když přivřu obě oči. Tuto knížku musím porovnávat s Deliriem, ze kterého jsem byla nadšená. Tady jsem vůbec nic necítila, byla to taková nuda. Hlavní hrdinku nemám ráda. Bože, jak já ji nesnáším! Jediné, co je na ní dobré je její jméno – Cassia. Knížka byla zdlouhavá a chvílemi se mi zdála jako román pro 8leté holčičky. Autorka postupem času ničila vše, co bylo na knize nejlepší a já jsem z toho málem knihu roztrhala. Všechno, co bylo jakžtakž dobré, vždycky, ale úplně vždycky zničila. A ten konec! Jak se to ty rodiče tak najednou dozvěděli?! Vždyť to nedává smysl! Knížka mě velice, ale velice zklamala a dlouho budu přemýšlet, jestli si půjčím další díl. Ach jo, já se do Xandera tak zamilovala! Na první pohled! A ono to dopadne tak, jak to dopadne.

Hodnocení knihy: 6/10                                          Hodnocení obálky: 10/10  

Něco málo na závěr: No nic, nebudu se moc rozepisovat a něco prozrazovat. Chci jen říct, že to je můj názor a není nemožné, že se vám knížka nezalíbí. Věřím, že ty co nečetli Delirium, osloví, ale mě už se to prostě zdálo stejné. Proto si knížku přečtěte, ať si o tom můžete udělat vlastní obrázek.


0 komentářů:

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)