Recenze: Hunger Games-Vražedná pomsta

9:34 kouzelná klubovna 6 Comments




Rok:2013
Délka: 146min.
Země: USA
Žánr: Akční / Dobrodružný / Sci-Fi / Thriller
Hudba: James Newton Howard
Režie: Francis Lawrence
V hlavních rolích: Jennifer Lawrence, Liam Hemsworth, Josh Hutcherson, Elizabeth Banks, Woody Harrelson, Philip Seymour Hoffman, Stanley Tucci, Toby Jones, Donald Sutherland, Willow Shields, Amanda Plummer, Jena Malone, Lynn Cohen, aj.

O čem film je: Katniss Everdeen a Peeta Mellark se po šokujícím vítězství v 74. ročníku Hunger Games vrací domů. Jako vítězové musí ale brzy domov a své rodiny znovu opustit a vydat se na okružní jízdu po všech krajích Panemu. Jejich úkolem je bavit lidi, oproti očekávání Kapitolu ale Katniss a její příběh inspiruje ke vzpouře. Během turné po krajích Panemu Katniss vycítí, že se neodvratně schyluje k revoluci. Hlavní město ale stále drží moc pevně ve svých rukou a prezident Snow není člověk, se kterým je dobré si zahrávat. Ve vhodný čas, ve vhodný moment, Katniss Everdeen musí být zlikvidována. Sílu Kapitolu mají symbolizovat přípravy na 75. Hry, které skrývají překvapení a rozhodnou o budoucnosti celého Panemu. Katniss a Peeta musí zpět do arény.

Pocity z upoutávky: Nádhera, už se nemůžu dočkat.
Pocity po dokoukání filmu: No páni, je to můj nej film!

Moje recenze:
No páni, já nemůžu dýchat! Je to ohromné, vzrušující, krásné, smutné, zlé a dál nevím, ale jsem z toho úplně mimo! Vážně, klobouk dolů před hudbou, režií, scénářem a hlavně výkony herců! Ostatní píší, že je to mnohem horší než 1, ale podle mě je to tisíckrát lepší. Lepší kamera, jak už jsem psala-výkony-a spoustu dalšího. Sice je tam zase hodinový rozjezd, který spoustě lidem vadí, ale mně se líbí. Tak strašně jsem se do toho filmu zamilovala, že jsem si musela zadat v knihovně požadavek na výpůjčku celé série, protože mě to velice zajímá.(No jo, no jo, přiznávám, ještě jsem Hunger games nečetla.). Vážně nevím, co mám dodat, prostě je to super! (Myslím, že z této recenze nic nemáte, protože to jenom vychvaluju, ale je to tak. I vy máte filmy, na kterých ujíždíte, ne?)
No a mé oblíbené postavy:
Katniss se mi líbí, protože i jak říkala Jennifer, Katniss se změnila a je silnější a odhodlanější. Je to silná osobnost, kterou mám ráda:) a jsem na ní zvědavá v knize.
Peeta je úžasnej! Nevím ani proč ho mám tak ráda, ale hrozně mi sedl už v prvním díle.
Fynnicka jsem si taky velice oblíbila a úplně jsem se zamilovala do Johanny. Byla suprová a ve filmu mi přijde nejvíce charismatická. Toť asi vše, protože vás tu nechci krmit jenom postavama filmu, který určitě všichni znáte. A pokud ne, tak vám radím, zajděte na to do kina, dokud máte příležitost, ještě se PROMÍTÁ!

Hodnocení:

Něco málo na závěr:
Je to (jak už jsem tisíckrát psala) suprovej fim, kterej by měl podle mě znát každej puberťák!
Nemám slov, myslím, že na ně po dokoukání filmu přijdete sami!



6 komentářů:

  1. Zrovna včera jsem to viděla s mamkou, které jsem musela vysvětlovat děj od začátku do konce. :D Aneb to máš tak, když není přečtená kniha... V každém případě, málem jsem se rozbrečela hned při několika scénách - hlavně při turné v 11. kraji. Totálně mě to odrovnalo... Už se těším na poslední díl. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, je to úžasnej film, a neboj, taky jsem musela všechno vysvětlovat, ale bráchovi:).
      KK

      Vymazat
  2. Film jsem viděla a je úžasný, nemyslela jsem si, že bude tak dobrý jako kniha :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já knihu zatím nečetla, ale chystám se, tak uvidíme:).

      Vymazat
  3. Ahoj, dala jsem si tvůj blog od oblíbených do blogu, ale jestli ti to vadí, tak napiš a já odkaz na tebe z menu odeberu.. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)