Recenze: Mocný vládce Oz

15:07 kouzelná klubovna 4 Comments



Rok: 2013
Délka: 125min.
Země: USA
Žánr: Fantasy / Dobrodružný / Rodinný
Hudba: Danny Elfman
Režie: Sam Raimi
V hlavních rolích: James Franco, Mila Kunis, Rachel Weisz, Michelle Williams
O čem film je:  Když se Oscar Diggs (James Franco), druhořadý cirkusový kouzelník s pochybnou morálkou, dostane z prašného Kansasu do životem pulsující Země Oz, myslí si, že vyhrál v loterii. Sláva a bohatství jsou jeho, dokud nepotká tři čarodějky: Theodoru (Mila Kunis), Evanoru (Rachel Weisz) a Glindu (Michelle Williams). Oscar se nechtěně zaplete do velikých problémů, kterým čelí země Oz a její obyvatelé, a musí se naučit odlišovat dobré lidi od zlých dřív, než bude příliš pozdě.
 
Pocity z upoutávky: Povedený trailer, jen se bojím, že je to to nejlepší z filmu.
Pocity po dokoukání filmu: Je to pěkná pohádka …

Moje recenze:
Mám tady první recenzi na film a doufám, že jich bude spousta dalších. Chtěla jsem to zavést už dávno, ale do této doby jsem nenašla nic, na co bych recenzi chtěla udělat. Viděla jsem spoustu krásných filmů jako např. Elisium, ale prostě jsem se nebičla a tu recenzi neudělala. Ale teď jsem tady a mám tu pro vás pohádku:). Na tento film jsem chtěla jít do kina, ale nějak mi nevyšel čas a než jsem se nadála, film už byl z pláten pryč. Proto jsem musela počkat, ale dočkala jsem se. Hrozně mi vadil zdlouhavý 23 minutový začátek, u kterého jsem usínala a měla chuť to vypnout. Nakonec jsem to ale přečkala a dočkala se velké obrazovky a barevného světla.(Vím, že jsme se museli dozvědět, jak se tam dostal, ale stejně mě to vůbec nebavilo. Proto radím, těch 23 minut vydržet a dočkat se.) Potom už se to postupně začalo rozjíždět a byla to moc hezká oddechovka. Vím, že to není film, ze kterého budete jásat a skákat až ke stropu, ale je to něco, u čeho nemusíte přemýšlet a lámat si nad tím hlavu. Konec byl předvídatelný, postavy byli takové… normální a zápletka jednoduchá. Co musím vyzdvihnout je hudba, která se povedla:).
No a na postavy nesmíme zapomenout:)!
Čaroděj byl dost velký děvkař. Pěkný, sympatický a na tu roli se vysloveně hodil.
Z čarodějek jsem si nejvíce oblíbila Theodoru a Glindu jsem moc nemusela, protože byla až moc dokonalá.
No a to nejlepší jistě nakonec! Ten opičák byl k sežránííííííí! Byl sladký, dodával filmu vtip a byl… no prostě úžasný!

Hodnocení:
 
Něco málo na závěr:
Film bych ohodnotila jako velkou kravinu, ale docela povedenou. Rozhodně bych film neházela do koše jen proto, že je to pohádka. Někdo si myslí, že je pro 5leté děti, ale mílí se. Tento film jsme sledovala s mamkou a celou dobu to sledovala se mnou, takže to nemůže být tak hrozné. Rozhodně vám to doporučuji, ale „na vlastní nebezpečí“.


4 komentáře:

  1. Viděla jsem, ale zklamalo mě, jak byl příběh založen. Čekala jsem, že se probudí zvláštní schopnosti a ono nic. On udělá prostě jeden malý trik a šmitec. :( Škoda, mohlo to být lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, ale jinak to docela šlo, ne?Je to hold jenom pohádka:) a nemůžeme od toho čekat hodně.:)

      Vymazat
  2. Tiež som bola týmto filmom trošku sklamaná, ale herecké obsadenie bolo super !! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bylo:).Myslím, ale že film nebyl až tak hrozně příšerný:).

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)