Poradna

8:53 kouzelná klubovna 1 Comments

O co půjde? Je to můj první projekt, který jsem si tak trochu po domluvě vypůjčila a upravila podle svého. Nevím jak často budu projekt na toto téma psát (je to na vás), ale chtěla bych alespoň tak 2x za měsíc. Poradna se bude skládat z těchto částí:

1. Moje typy vám: Napíšu Vám své typy o knihách a filmech
2.Vaše knižní typy: Napíšete maximálně 5 knih, které mi chcete doporučit. Žánr to může být jakýkoli.
3.Vaše filmové typy: Napíšete maximálně 3 filmy, které máte rádi, zase je to jen a jen na vás:).
4.otázky: Můžete se mě zeptat na cokoliv. ohledně blogu, mně samotné, ale upozorňuji, že nemusím odpovídat na všechno:).


Přihlásit se můžeš tady !

Jaké knihy mi doporučíte je zcela na vás, ale budu ráda, když to budou knihy, které jsem ještě nečetla.
Doufám, že účast bude veliká!!!


KK





1 komentář:

  1. Menší oprava:

    TIP - doporučení (tip na dobrý film, tipování jako sázení v sazce)
    TYP - druh, zařazení (typický chlap)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)