Zamilovaný knižní tag

16:37 kouzelná klubovna 4 Comments





Ahojky, přátelé a kamarádi,
Rozhodla jsem se pro vás uspořádat tag a na co jiného než na Valentýna.
Můžete se zúčastnit na svém blogu, stačí do článku dát obrázek a odkaz na můj blog. Dále už jenom vyplníte otázky podle sebe:).
Prosím, myslete na to, že jsem pro vás tento knižní tag dělala s láskou, takže se na tento tag vztahují autorská práva.(Myslím, že to nemusím ani zmiňovat.)
A teď k otázkám. Jaké jsem si pro vás připravila?

1. Jakého autora sis zamiloval/a?

2. Jakou knihu sis zamiloval/a?

3. Stalo se ti někdy, že si se zamiloval/a do knižní postavy? Do jaké?

4. Jak slavíš Valentýna?

5. Jaký zamilovaný příběh, knihu, povídku máš nejradši?(nemusíš mít všechny, stačí jen jeden)

6. Máš napsanou nějakou svou zamilovanou povídku?

7. Co si vybavíš pod pojmem LÁSKA?

8. Co si představíš pod pojmem ZAMILOVANÝ?


No a jaké jsou mé odpovědi? Čtěte dál!

1. Jednoznačně Ivonu Březinovou, Lauren Oliver a Carrie Ryan. Jejich knihy jsou prostě nejlepší.
2. Asi si neumím vybrat jednu jedinou. Mám jich spousty. Kdybych napsala jednu, ublížila bych těm ostatním, takže……..nevím.
3. Už hodně krát. Nejvíce asi do Lucase z Akademie Evernight a do Catchera z knihy Tma a prázdnota a Les rukou a zubů.
4. Já nijak. Nikdy jsem ho neprožívala, ale jednou až přijde láska, kdo ví?
5. No tak na plné čáře u mě vede Romeo a Julie. Nemám k tomu co dodat:).
6. Mám, ale název neprozradím, je to překvapení.
7. Začnu tím, že si vybavím dva lidi…a dál? No co asi, jak se vodí za ruku, líbají se, jsou šťastní, usměvaví, a mohli bychom tu být do večera:)!
8. Chodí s hlavou v oblacích, nemyslí na nic jiného než na svou lásku…

Kdo nemá blog, klidně může odpovědět do komentářů, jak už víte, každý komentář mě zahřeje u srdíčka:).
Užijte si krásného Valentýna a buďte s těmi, kdo vás mají ze všeho nejvíce rádi!(To já tedy budu!)

S láskou KK

4 komentáře:

  1. Zajímavý TAG, možná se zúčastním příští rok - nevšimla jsem si toho předtím :) Ale nemáme moc společných odpovědí..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně se zúčatni hned, nemusí to být přesně na Valentýna, ale je to jen aj jen na tobě.

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)