Recenze:Chvíle před koncem

16:13 kouzelná klubovna 3 Comments



Autorka: Lauren Oliver
Přeložil/a: Veronica Volhejnová
Počet stran: 378
Nakladatelství: CooBoo
Rok vydání: 2011

První dojmy z obálky: Mě se moc líbí, je tam modrá!
Reakce po dočtení knihy: Tak tuto knihu si musíte hodně rychle přečíst, ale přichystejte si kapesníky.

Děj:
Co kdyby vám zbýval jen jeden den života? Co byste dělali? Koho byste políbili? A jak daleko byste zašli, abyste si svůj život zachránili?
Samantha Kingstonová má všechno: kluka, o kterého by stála snad každá, tři úžasné nejlepší kamarádky a prostě všechno nej na střední škole Thomase Jeffersona – od nejlepšího stolu v jídelně až po nejlepší parkovací místo. Pátek 12. února by měl být jen další z řady dnů jejího perfektního života. Místo toho se ukáže, že je to den poslední…
 Moje recenze:
Tak tohle je něco! Jsem z ní úplně nadšená a nemůžu kvůli tomu spát! Hrozně se mi tato kniha zalíbila a zažrala se mi pod kůži. Na tuto knížku jsem čekala hrozně moc dlouho a jsem ráda, že jsem se dočkala, protože je vážně boží! Ten nádech střední školy a lásky! Moc se mi líbilo, že to byly ty největší slepice školy, které všichni „zbožňovali“. Do knihy jsem se strašně rychle začetla a už jsem ji nepustila. Celkově ten nápad, to všechno bylo skvělé. Já tu Lauren tak miluju! Asi vás nepřekvapí, že je moje nejoblíbenější autorka, že? Její knihy mě vždy tak chytí a vezmou za srdce, že to snad ani není možné. Ostatním se knihy ani moc nezamlouvají, ale já je zbožňuji. Všechno má tak skvěle naplánované, vymyšlené a nečekané! Nemůžu si pomoct, ale je vážně skvělá.
No a co postavy?
Samantha byla ze začátku úplně příšerná mrcha, ale postupem času se měnila a měnila, až se změnila na postavu, kterou si lidé zamilují. Vyklubala se z ní odvážná a statečná bytost a já si jí za to vážím.
Lindsay jsem taky měla ráda. V životě to neměla lehké, ale stejně se tak k Juliet nemusela zachovat, byly přece nej kámošky, ne?
Elody a Ally jsem moc pozornosti nevěnovala, protože jsem sledovala hlavně Sam.
Rob byl docela v poho až na…
No a Kenta jsem si oblíbila už na začátku i přes jeho, ehm, styl? Byl vážně skvělý!(to myslím upřímně)
Hodnocení knihy:

Hodnocení obálky:

Něco málo na závěr:
Tato kniha člověka donutí zamyslet se nad přístupem k životu, o tom, jestli se chováte stejně jako hlavní hrdinka, jestli se chováte správně a jestli se tohle vážně může stát. Pravda je ta, že může, a že se to děje úplně všude. Je to smutné, ale je to tak. Příběh čtyř kamarádek o lásce, přátelství, rodině a pubertě je nádherný a 
DÁL UŽ TO BUDETE MUSET ZJISTIT SAMI.

3 komentáře:

  1. Moc pěkná recenze, já jsem sice knihu četla už někdy dávno :D, ale vím že já jsem z ní nadšená moc nebyla :), ale asi to bude tím, že jsem od ní čekala trochu víc :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem ráda, že se ti líbila. Jinak za čas si jí zase můžeš zkusit, třeba se ti zalíbí.

      Vymazat
  2. Krásná recenze Míšo :). I já teď přemýšlim, že si ji přečtu.... :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)