Recenze: Nadpozemská

10:48 kouzelná klubovna 4 Comments



Autorka:  Cynthia Handová
Přeložil/a: Ivana Svobodová
Počet stran: 359
Nakladatelství: CooBoo
Rok vydání:2012

První dojmy z obálky: Líbí se mi, ale znám i hezčí.
Reakce po dočtení knihy: No páni, jsem překvapená!

O autorce:
Cynthia vyrostla v jihovýchodním Idahu. Již od malička miluje čtení a svou první povídku napsala už v šesti letech – hned jak se naučila psát. Její učitelka na druhém stupni jí jednoho dne řekla, že se určitě stane spisovatelkou. A to se také splnilo.
Nyní Cynthia dělí svůj čas mezi jižní Kalifornii, kde žije se svým manželem a synem, a jihovýchodní Idaho. Vyučuje tvůrčí psaní na Pepperdine University.

Děj:
Zjistit, že jste částečně anděl, není zrovna běžná rutina ani procházka růžovým sadem, zvlášť když víte, že máte naplnit na Zemi poslání, že máte úkol, který byl svěřen jedině a právě vám, ale nikdo vám neřekne, jaký ten úkol přesně je. Nicméně Clara, hlavní hrdinka trilogie Nadpozemská, se s tím statečně pere. Dokonce se snaží zjistit, kdo je ten pohledný kluk, kterého vídá ve svých snech a který zjevně nějak patří k jejímu poslání. Má ho zachránit? Je tohle smyslem jejího života?
 Moje recenze:
Musím se vám přiznat, že jsem se na tuto knihu velice těšila, ale na druhou stranu jsem byla ze začátku velice zklamaná. Vůbec mě ten příběh nezaujal, tak jsem si řekla, že si nalistuju náhodnou stránku, jestli se to náhodou rozjede. Nalistovala jsem si stránku něco kolem 250(to jsem taky vůl, že?) a hele, on tam byl Tucker a docela to tam pěkně jiskřilo! Přečetla jsem si celou jednu kapitolu a řekla si, že to znovu zkusím. A hele! Ono to šlo:)! Po chvíli jsem se do knihy začetla a musím se i přiznat, že se mi teda nakonec zalíbila. Na rovinu říkám, že jsem si anděle moc neoblíbila. Nevím proč, ale radši mám upíry ( a to je co říct) možná i elfy. Knihu jsem snadno prokoukla a to podle všech (i podle mě) nemám logické myšlení. Konec byl na to všechno moc urychlený, ale jsem ráda, že to dopadlo, jak to dopadlo.
No a teď se musíme kouknout na postavy!
Clara na mě moc velký dojem neudělala. Jak už jsem psala s andělíčkama se asi kamarádit nebudu, ale Clara mi nesedla celkové svým přístupem a rozhodováním. No a že si nechá odejít takovýho suprovýho chlapa jako je Tucker, to teda vážně nechápu!
Tuckera jsem si oblíbila už od začátku. Byl nejlepší postava této knihy. No prostě nádherá. Já potkat takového prince……jééé:).
Christiana bych na druhou stranu nebrala ani za nic. Prostě ten dokonalý. Jsem zvědavá jestli se z něj vyklube ten frajírek a machírek.

Hodnocení knihy:

Hodnocení obálky:


Něco málo na závěr:
Kniha ušla a asi si další díly přečtu.

4 komentáře:

  1. U téhle knihy pořád nevím jestli si ji mám přečíst, ale možná někdy zkusím aspoň ten první díl :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus a uvidíš. Musíš tomu dát hlavně příležitost jako já s 250 stránkami;-)

      Vymazat
  2. Keď knižka vyšla, chcela som ju veľmi :) Ale postupom čase ma to nejako omrzelo, predsa len znova bol ošial kníh s anjelmi. Ono to omrzí niekedy :)
    pekná recenzia

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)