Poradna(1)

16:49 kouzelná klubovna 2 Comments

Ahoj všem,
nezlobte se, že mi vše tak dlouho trvá. Mám tu asi 2 měsíce projekt PORADNA, do kterého se vůbec nikdo nepřihlásil. Mrzí mě to, ale myslím, že je to i mou malou propagací. Proto jsem se rozhodla, že vám nejdříve předvedu, jak si to představuji. Doufám, že si vzpomenete a také mi nějaké vaše oblíbené knihy doporučíte. Doporučit je můžete ZDE.
 Ale teď k tomu, co vám dnes doporučuji já.

(Míša, 14)

Tak jako první knihu doporučím řadu Les rukou a zubů od Carrie Ryan. Nejvíce se mi líbila Tma a prázdnota, ale to je poslední díl. Potom doporučuji Zahradu nesmrtelnosti od Lauren DeSetefano.
Je to nádherná série.Bohužel nechtějí vydat třetí díl, což mě štve. Nesmím zapomenout na zapomínanou knihu Železný král, který je z pera autorky Julie Kagawa. Dále jsem si oblíbila Akademii Evernight, protože je to velice dobrá upířina. No a jakou dnes knihu naposled? Tak třeba nějakou romantiku? To se mi zalíbila béčková řada od Ivony Březinové(první díl je Básník v báglu.)

Jaké filmy doporučím? Zkuste třeba Hunger games(kdo neviděl, že?), potom třeba Elysium, protože mě nadchlo i přesto, že jsem od toho moc nečekala a do třetice Ledové království. Je to nádherná animovaná pohádka s nádhernými písničkami.

Tak takto bych si to představovala. Obrázky vždycky udělám sama, takže nemusíte mít obavu, že vám to zabere moc času. Budete hodní, když se juknete a odepíšete.

Díky. Dnes už se s vámi loučím.
Míša

2 komentáře:

  1. Hunger games je skvělé! :) Na Ledové království se chystám. :) Je to prý boží. :) Elysium vypadá zajímavě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ledové království vážně stojí za to.Jak píšeš, je boží! No a Elysium, jak už jsem psala, je nádherné. I slza ukápla:). Díky za krásný komentář:).

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)