Recenze: Enderova hra

8:22 kouzelná klubovna 4 Comments



Rok: 2013
Délka: 115 min.
Země: USA
Žánr: Sci-Fi / Dobrodružný / Akční
Hudba: Steve Jablonsky
Režie: Gavin Hood
V hlavních rolích: Asa Butterfield, Abigail Breslin, Hailee Steinfeld, Harrison Ford a další.

O čem film je: Země přežila devastující mimozemský útok, je zničená a je jasné, že příští invaze bude totální a její výsledek definitivní. Lidstvo se proto rozhodne vycvičit novou generaci geniálních dětí na válečníky a vojevůdce, kteří mají misky vah v příští nevyhnutelné bitvě naklonit na naši stranu. Ti nejlepší a nejnadanější jsou vybráni a posláni do Válečné školy na orbitální stanici v kosmu, kde musí podstoupit mnohaletý výcvik a nekonečnou soutěž o to, kdo se nakonec stane hlavním velitelem mezinárodních sil.

Moje recenze:
Co mě napadlo na konci filmu?
Nic. Mě nenapadlo vůbec, ale vůbec nic. Nevím, co si o celém filmu mám myslet.  Jestli se mám usmívat nebo brečet, jestli z toho, jak to dopadlo, mám mít dobrý pocit nebo špatný, jestli to tak skončit mělo a spoustu dalších otázek, na které nemám odpovědi. Tento film si velice oblíbili mí rodiče, hrozně moc se jim líbil, a tak mi to nedalo a já se musela přesvědčit sama. Dál už ale nevím, co mám psát… upozorňuji vás, že je těžké napsat něco o tomto filmu, takže to asi bude má nejkratší recenze, co jsem kdy psala.

Jaký je trailer?
Víte, že ani nevím? Počkejte, musím si ho jít pustit…….
Myslím, že je povedený a naladí vás a myslím, že i přesvědčí. No ne?

Pocity, postřehy a doporučení:
Ten film byl výborný! Sice nevím, co si mám myslet, ale stejně. Je to takové zvláštní, takhle prázdná jsem se po filmu ještě nikdy necítila. Pocity jsou smíšené a mozek se škvaří, protože o tomto filmu musí přemýšlet. Dlouho jsem si tento film musela nechat rozležet, než jsem pochopila, že to, co udělali, bylo správné.
Knihu jsem nečetla, takže nemohu porovnat, co je lepší, jestli to nezkazili nebo podobné věci. Můžu jenom napsat, co říkal tatínek: „Tenhle film měl dostat Oscary.“ Tatínku, souhlasím s tebou!
Tento film doporučuji všem, ale předem upozorňuji, že není zamilovaný, což mi tam trošičku chybělo. Naleznete tu ale sílu přátelství a vztah bratra a sestry.

Postavy a herci:
Byla jsem spokojená. Obsazení bylo skvělé a já nevím, co dál dodat. V čele s Herrisnem Fordem to byl neopakovatelný zážitek a byla to jízda. Abigail mám ráda už z filmu Romeo a Julie, a tam sympatie padli hned. No a Asa Butterfield byl skvělý. Vážně mu tato role sedla. Že jo, tati?

Podtrženo, sečteno:
Tento film je jeden z nejhezčích, jaké jsem viděla. Zaručuji vám, že vám nedá spát stejně jako mně. Je vážně fenomenální a nezaslouží si nic jiného než nejvyšší počet bodů.

Hodnocení:

 Oficiální trailer k filmu:



4 komentáře:

  1. Vypadá to celkem zajímavě, ale já moc nemám ráda sci-fi filmy, ještě ke všemu z vesmíru. Uvidím, třeba se na to mrknu .)

    OdpovědětVymazat
  2. Mei-riefel: Já sci-fi také nesleduji. Tento film my vychválila rodinka, tak jsem se koukla a vážně se mi velice zalíbil. Myslím, že nadchne i lidi, kteří nemají rádi Sci-fi. Zkus to:)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám naprosto stejný pocit, po shlédnutí filmu jsme seděli a říkali: to bylo hustý, to bylo dobrý, Ty vole... Úžasný film, nečekala jsem nic a dostala jsem dokonalý námět. Ale lidi, co četli knihu si film tolik neoblíbili, takže kniha musí být ještě mnohem lepší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Bastero,
    jako vždy s tebou souhlasím. Já si teda musela dát tři dny na rozmyšlenou, než jsem si řekla:" Páni, to je úžasné. "Tenhle film je vážně boží. Díky za komentík.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)