Bloger TAG

16:18 kouzelná klubovna 3 Comments



Byla jsem nominována od Ells. Takže, ehm, děkuji. :) Bude to fuška, zvláště,  když to nestíhám. Pokusím se tomu ale věnovat čas. Tak jdeme na to. :)

Pravidla
1. Povězte o sobě 10 věcí
2. Odpověz na deset otázek blogera který tě nominoval.
3. Nominujte pět blogerů, kteří mají méně než 200 čtenářů za den.
4. Vymysli deset otázek pro ty, které budeš nominovat
5. Informuj blogery, že jste je nominovali.

1.Pověz o sobě 10 věcí:
1) Jsem tvrdohlavá
2) Je mi 14
3) Chtěla bych být slavná spisovatelka…….nebo učitelka
4) Mám ráda děti
5) Jsem Knihomolka s velkým K
6) Mám dvojče-bráchu
7) Mám ráda léto
8) Už dva roky se věnuji dramatickému kroužku. Hráli jsme tři představení a teď na konec školního roku připravujeme další.
9) Miluju Dějepis a vše, co se týká historie
10) Co mi vážně nejde, je tělocvik a výtvarka


2.Odpověz na deset otázek blogera, který Tě nominoval:
1) Věříš na život po životě?
Ano. Vždyť, co by bylo potom? Něco přece být musí…. Jinak by to bylo nespravedlivé.
2) Tvá oblíbená zmrzlina?
Vanilka, pistácie, skořice, jahoda a spoustu dalších :)
3) Tvá vysněná práce?
Herečka, učitelka, novinářka. Vyberte si.
4) Oblíbená květina?
Růže, růže a zase růže.
5) Jsi optimista, pesimista, nebo realista?
Optimista a realista najednou.
6) Město, vesnice, nebo volná příroda?
Volná příroda. Stan, ohýnek a kytara. To je moje.
7) Oblíbené zvíře?
Pes a žirafa
8) Kdybys měl/a možnost cestovat v čase, jaký rok/století by sis vybrala?
Egypt za doby Kleopatry. Už jen proto, že si Kleopatru mohu zahrát v našem divadelním kroužku….
9) Tvůj největší zlozvyk?
Asi kousání nehtů a někoho řídit!
10) Nejoblíbenější pohádka?
Šípková Růženka

3. Nominujte pět blogerů, kteří mají méně než 200 čtenářů za den(omlouvám se, ale našla jsme jen tři)
Knižní nekonečno: http://abyss-mystery.blog.cz
Ľubošov blog o knihách: http://lkrahulec.blogspot.sk/

4. Vymysli deset otázek pro ty, které budeš nominovat
1) Jaro, léto, podzim nebo zima?
2) Tvá vysněná dovolená?
3) Co budeš dělat v létě?
4) Nejoblíbenější autor?
5) Nejoblíbenější kniha?
6) Nejoblíbenější předmět ve škole?
7) Bílá nebo černá?
8) Kde bys strávil/a jednu noc?
9) Nejoblíbenější písnička?
10) Co si myslíš o tomto projektu?

5. Informuj blogery, že jsi je nominovala.
Tak jo. Už letííím......... :D

3 komentáře:

  1. To je parádní způsob, jak někoho blíž poznat:) Jsem ráda, že vím o dalším člověku, co má rád pistáciovou:)

    OdpovědětVymazat
  2. Eskandriel,
    Taky si myslím. A ty máš ráda Pistáciovou? To jsem ráda. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nikdy jsem tě vidět kousat si nehty neviděla, ale to s říděním lidí je pravda :) a Eskandriel má pravdu, zase o tobě vim pár věcí navíc :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)