Hurá prázdniny!

9:00 kouzelná klubovna 5 Comments

Ano, ano, už jsou tady! Taky se na ně těšíte? Jaké máte plány? A jaké mám já? To se dozvíte v tomto článku.

Včera jsme všichni dostali vysvědčení. Tak co, dopadlo podle vašich představ? Já jsem poprvé v životě měla na vízo na DRUHÉM STUPNI samé jedničky! Ano, a zrovna na konci osmičky, kdy se mi to nejvíc hodí. Jakou já mám radost! (Teď si asi říkáte, jaká jsem šprtka, co?)

Za odměnu jsem dostala jednu knihu a druhou si koupila. Jsou to knihy Proroctví a Ve stínu černých ptáků. Na obě knihy jsem moc zvědavá.

Dnes odjíždím na čtrnáct dní na tábor, ale nebojte, mám tu pro vás naplánovanou jednu recenzi a samozřejmě Summer reading, který se vám snad zalíbí.

Proto všem přeji nádherné prázdniny, užívejte volných dnů a (ne)těšte se na další školní rok! Pro mě poslední na základce. Ale nesmutněme předem, že? Vždyť začaly prázdniny!!!






5 komentářů:

  1. Obě knihy jsou boží. :) Závidím. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ve stínu černých ptáků se mi moc líbilo :) Mohu Tě poprosit, mohla by jsi mě informovat třeba na blogu nebo tak, že jsi přidala něco do letního projektu, mám toho ohledně blogování hodně a nerada bych to prošvihla :) Děkuji a krásné prázdniny :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také přeji krásné prázdniny. Já měla na konci druháku jednu dvojku ;) ... taky jsem ráda...

    OdpovědětVymazat
  4. krásne prázdniny prajem .. tie knihy som si aj ja veľmi túžila prečítať, ešte túžiť, ale akosi sa k nim neviem dopracovať. napíš ptm prosím aké boli :D
    Inak , musím zložiť poklonu tvojmu blogu, krásne si si ho spracovala, hneď ako som tu prišla tak som si ho uložila do záložky <3
    http://natishel.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)