My Name is Rapunzel

14:51 kouzelná klubovna 2 Comments


Vážení a milí,
připravila jsem si pro vás projekt, u kterého, myslím, vydržím. Nechala jsem se inspirovat Petrou Sýkorovou z Knižního doupěte. Každý týden zveřejňuje články, kde vám představuje nejnovější knihy a jejich oficiální trailery. A mě se to velice zalíbilo. Proto jsme se rozhodla si tento projekt upravit podle svého, aby to nebyla úplná opičárna.
Půjde o to, že jednou za týden zvěřejním článek, ve kterém naleznete oficiální trailer k nějaké knize. Většinou to bude kniha, která mě zaujme. A nebo to bude trailer, ze kterého nebudu moci dýchat. Najdete v něm trailer(co jiného, že?), anotaci knihy a v pěti bodech vám představím autora nebo autorku.
Pokud by vás napadl nějaký krásný trailer, o který byste se s nám chtěli poděli, klidně napište do komentářů. Ráda zveřejním i ty, které se vám líbí.

Ale teď už k dnešnímu traileru. Vybrala jsem si knihu My Name is Rapunzel( Mé jméno je Rapunzel), kterou napsala K.C. Hilton. Docela by mě tato kniha zajímala, tak uvidíme, jestli vyjde i u nás....

Můj příběh byl znovu a znovu řečen, a já jsem slyšela každý z nich. Až na mé vlasy, jsem sotva rozpoznala ubohé ztvárnění tohoto příběhu. Zmatené verze, vytvořené k pobavení dětí ... ale děti by se nesmály, kdyby znaly skutečný příběh. Nebyla to jejich chyba. Oni neznali pravdu. Nikdo ji neznal.
Jmenuji se Rapunzel. Řeknu vám svůj příběh. Řeknu vám pravdu.

K.C.Hilton v pěti bodech:
  • Narodila se v Auroře
  • lezla po stromech a hrála si s kluky, později, když měla jít na hřbitov a bála se, tak se ukázalo, že je "holka"
  • V sedmnácti se přestěhovala do Kentucky
  • touží být mechanik
  • má své webové stránky, stará se o svůj YouTube kanál, ráda čte velké knihy a sleduje dobré filmy


Trailer:

  

2 komentáře:

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)