Summer reading: Přihlášení

17:11 kouzelná klubovna 12 Comments


Milí čtenáři,
Připravila jsem si pro vás můj první velký projekt. Bude probíhat celé léto. Budu ráda, když se vás zúčastní co nejvíce. Přeci jenom je o co soutěžit. :)
Tento projekt se jmenuje Summer reading (letní čtení) s Kouzelnou Klubovnou. O co půjde, se dozvíte v celém článku.
Tento projekt bude probíhat od 27.6.2014 do 31.8.2014. Zúčastnit se ho může kdokoliv z ČR. Omlouvám se, slovenští kolegové. Pokud ale máte blog, je to lepší. Můžete totiž získávat body navíc. Samozřejmě nikoho nenutím, aby si kvůli tomu zakládal blog, ale chci spíše upozornit na to, že pokud blog máte, je lepší mi dát odkaz. Taky chci upozornit, že se může zúčastnit i bloggerka, která píše o módě, líčení, apod. Do 12 let musíte mít souhlas rodičů!!!
Budu ráda, když si ikonku a ODKAZ přidáte na blog.
Přihlásit se můžete do 26.6.2014. Poté už to nepůjde.

Čeká vás osm úkolů, které budete plnit. Každý úkol zveřejním v pátek (někdy kolem deváté ráno), abyste si ho mohli přečíst v jakoukoliv dobu. Pokud úkol nestihnete splnit v tom daném týdnu, nevadí, vše ale musíte stihnout do 30.srpna. Úkoly nemusíte plnit všechny, já vám za to hlavu neutrhnu, ale body jsou body.

Za každý splněný úkol dostanete 5 bodů. Vítěz každého úkolu, kterého vyberu já a moje rodinka, dostane o 2 body navíc. Úkol splníte tím, že vyplníte formulář. Na formulář budete mít vždy odkaz ze článku. Byla bych ale ráda, kdyby lidé, co mají blog, uveřejnili odpovědi i na svém blogu a dali odkaz sem ke mně. Když mi napíšete do závěrečného formuláře odkaz, získáte za každý odkaz 2 body navíc. Budou se vám hodit :).
Nemusíte plnit všechny úkoly, ale je to velice výhodné. Máte větší šanci na výhru skvělé knihy.

Dále budete body získávat za přečtené knihy. Za každou vaši přečtenou knihu získáte 1 bod. Pokud ale přečtete knihu/y ze seznamu, dostanete za každou 3 body. Nemusíte přečíst všechny, dokonce nemusíte přečíst ani jednu. Blogeři mi do formuláře na konci prázdnin dají odkazy na recenze a lidé bez blogu mi zodpoví kontrolní otázky. Proto nepodvádějte! Já na to stejně vždycky přijdu! Nemyslím si, že by to někdo udělal, ale musím to napsat preventivně.
Nakonec spočítám všechny vaše získané body. Dva človíčky, kteří budou mít největší počet bodů, odměním knihou. KNIHY DO SOUTĚŽE VĚNOVALO NAKLADATELSTVÍ FRAGMENT, ZA COŽ VELICE DĚKUJI.

Teď už konečně k našemu programu na celé prázdniny:
27.6.  začátek Summer readingu
30.8. – konec soutěžení
31. 8. - Vyhlášení soutěže
                          - zveřejnění vašich odpovědí
                  - Konec celého projektu

Seznam knih za 3 body:
  • Básník v báglu: Ivona Březinová
  • Nebreč, Báro: Ivona Březinová
  • Proroctví: Josephine Angelini
  • Mé sladké šestnácté století: Rachel Harrisová
  • Zapomnění: Kateřina Pojkarová
  • Kukačka: Karolina Limrová
  • Blázniví donkichoti: Ivona Březinová
  • Amélie v Paříži: Angie Westhoffová
  • Polibek pro Annu: Stephanie Perkinsová
  • Amy a Roger-na cestě: Morgan Matson
  • Jak se krotí hormony: Sophie Benning


Tak šup, šup a přihlaste se! Je o co stát. Užijme si společně léto!

12 komentářů:

  1. Knihy ze seznamu sice číst nebudu, protože doma na mě čeká spousta mých vlastních, dlouho nečtených, ale co už :) Je mi jasný, že oproti jiným knihomolům nemám moc šanci, ale úkoly vypadají zajímavě, tak se pro zajímavost přihlásím.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Derpette,
    Jsem ráda, že se Ti úkoly líbí. Doufám, že Tě to bude bavit a třeba, kdo ví..... ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to hodně zajímavě..ještě popřemýšlím..:)

    OdpovědětVymazat
  4. Faktem je a vždycky bude, že čtu moc ráda, ale nečtu dnem i nocí, teda ne vždycky.. Jsou dny kdy jsem přilepená na knížce a neodlepím se od ní, dokud nečtu poslední stránku, ale jsou i takové dny, kdy se do čtení nemůžu vůbec dostat, takže nevím, nevím jak to se mnou dopadne..
    Ale to bych zase nebyla já, kdybych se do všeho nevrhla jak jinak, než po hlavě! Takže formulář je vyplněn a už jen čekat na první pokyny! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Cathy,
    Popřemýšlej, popřemýšlej. Budu ráda, když se zúčastníš. A je velká šance vyhrát. Protože jsou dvě knihy.

    Mé malé nudné já,
    Jsem ráda, že ses přihlásila. Doufám, že nebudeš zklamaná.

    OdpovědětVymazat
  6. Chtěla jsem se zeptat - většinu knížek ze seznamu už mám přečtené,je možná re-reading nebo něco? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Nroovy,
    Samo. Nejsem proti. Ale třeba takové Proroctví teď vyšlo. ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Škoda, že jsem o prázdninách mimo ČR, tudíž mimo knihovny, jinak bych se určitě zúčastnila... ;-) Snad příští rok... :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Knížky se seznamu číst nebudu, ale úkoly budu plnit ráda, zní to pěkně a určitě s tím byla práce a byla by škoda, kdyby zůstalo bez odezvy :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak přihlášeno. :-) Už se těším! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Pacangao P.,
    Je to škoda, ale pokud se to letos vydaří, mohlo by se to zopakovat. Uvidíme, jaký to bude mít úspěch. ;)

    Má milá Bastero,
    Děkuji mnohokrát. Jsem ráda, že se zúčastníš. U tebe si toho vážím.

    Zuzko,
    Díky. Já se také moc těším. Věřím, že si to pořádně v létě v okruhu knihomolů užijeme.

    OdpovědětVymazat
  12. Úkoly vypadají velmi zajímavě. Mám to stejně, jako Moje malé nudné já, co se čtení týče. I tak se zúčastním. Za zkoušku nic nedáš ne? :) Úkoly vypadají dobře a doufám, že si to užijeme (vyhrát není hlavní). Nejsem si jistá, jestli doplňkové knihy seženu a úkoly pochopím a zvládnu. I tak se už teď těším :) Zatím se mějte a všem přeji hodně štěstí a krásné léto ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)