Hurá na tábor!

6:00 kouzelná klubovna 5 Comments

Ano, tušíte správně. Dnes odjíždím na další tábor. Ale nebojte. Celé dva týdny, které budu pryč, vám přinesou bohatou zábavu. Jakou? Jen čtěte dál! :)




Jelikož jsem týden byla doma, měla jsem fůru času na čtení. Ještě ke všemu jsem byla nemocná, tak co jiného bych měla dělat? Konečně jsem se mohla vrhnout na mé vlastní knihy, které jsem si tak přála přečíst.

Také jsem dostala další tři úžasné knihy k recenzi. Dvě od Fragmentu a jednu od Knihcentra. Velice za ně děkuji.

Na celé dva týdny jsem si pro vás "schovala" celkem ČTYŘI RECENZE, takže myslím, že se máte na co těšit. A samozřejmě nesmíme zapomenout na úkoly do Summer readingu. A jak se vám líbí? Baví vás to aspoň trošičku?

A tady máte rozvrh, kdy si co budete moci na mém blogu přečíst.
  • 21.7.2014 - Recenze na knihu Ve stínu černých ptáků
  • 24.7.2014 - Recenze na knihu Proroctví
  • 25.7.2014 - Summer reading: 4. úkol
  • 28.7.2014 - Recenze na knihu Paranormálové: Zlodějka duší
  • 31.7.2014 - Recenze na knihu Hunger games: Aréna smrti
  • 1.8.2014 - Summer reading: 5. úkol
Tak co na to říkáte? Budete mě navštěvovat? :)

Mějte se tu beze mne krásně, užívejte prázdniny a za 14 dní ZDAR!

HG už jsem přečetla a byla jsem nadšená. Recenzi si můžete přečít 31.7.

Knihu Poslední čarodějka jsem dnes rozečetla, tak uvidím, co se z toho vyklube.

Kniha, na kterou se neskutečně těším. Taky ale musím říct, že je to bichle, jak má být. :)


Krásky, které mě doprovází na tábor. Závidíte, že? ;)


A všechny moje "dětičky" dohromady.

5 komentářů:

  1. Určitě ně nějakou z recenzí mrknu :) Poslední čarodějka mě také láká a určitě si ji v budoucnu přečtu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hunger games jsou úžasné, jsem zvědavá na tvou recenzi :) A Čas mezi šitím si chci taky přečíst :) Měj se na táboře fajn!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky holky,
    Děkuji, budu ráda, když na nějakou mrknete. A tábor si už užívám. Pápá. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Hunger games je super, ale Poslední čarodějka mě zklamala. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Nikol,
    HG je vážně úžasné, bohužel s poslední čarodějkou mám úplně stejný pocit jako ty. Ještě jsem se moc nezačetla, tak uvidím. Třeba mě to nakonec chytne. Docela se ale bojím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)