Summer reading: 3.úkol

9:00 kouzelná klubovna 4 Comments

A máme zde další úkol, dámy a pánové! A dnes jde o foto knihy v létě!!!!


Všichni už asi chápete. Celý tento týden bude oddechový a víte proč? Protože třetí den, týden a já nevím co ještě, se musí odpočívat! Ano, tak hezký odpočinek.

Jinak k pravidlům. Jako vždy vyberu vítěze. Tentokrát je úkol prostý. Vyfoťte se s knihou nebo jenom knihu podle své fantazie. Nechci po vás přesně něco, prostě vyfoťte knihu v létě. Já si užívám tábor, tak třeba také něco vyfotím. No uvidím, třeba se najde čas.

Vyplňte FORMULÁŘ!!! a nezapomeňte mi poslat fotku na můj mail: kouzelnaklubovna@gmail.com !!! Pošlete to hned, jinak na to zapomenete a já vám úkol nebudu moci uznat.

Krásné sluníčkové dny vám přeje Míša

4 komentáře:

  1. Gratuluji k uspechum na blogu. :) rada bych se zucastnila, ale nemam na cteni moc cas, radsi si jdu zacvicit. :D byly doby kdy jsem cetla nonstop, skoda ze nema den 100hodin.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Annie,
    Děkuji mnohokrát. I já mám radost. ;)
    Škoda, že ses nezúčastnila, ale třeba příští rok.

    OdpovědětVymazat
  3. To není možné, u nás pořád prší, já tu knihu snad nevyfotím :D

    OdpovědětVymazat
  4. http://zijemhudbou.blog.cz/1407/summer-reading-2-a-3-ukol Em-ily :3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)