Summer reading: 4. úkol

9:00 kouzelná klubovna 2 Comments

Hurá! A je zde 4. úkol. A o čem? Za co můžete získat body? To se dozvíte v tomto článku!

Ano, už je tu čtvrtý úkol a my se pomalu blížíme do půlky. Ten čas letí, co? A já ještě ani pořádně nebyla doma. Pořád jenom běhám po lesích a hraji spoustu her. Ale nebojte, brzy vám přijedu.
Ale teď už nebudu zdržovat a rovnou se vrhneme na úkol, ne? Dnes jsem si pro vás připravila úkol, který nebude tak zábavný pro vás, ale pro mě, protože uvidím, jaký máte smysl pro humor. Už někdo tuší??? 

Půjde o to, že tu máte pět obrázků. Vaším úkolem je, abyste k bublinám přiřadili větu, kterou by mohli říkat. A aby byl úkol ještě zábavnější, vybrala jsem zvířata. (No, vybrala jsem je spíše proto, že nevím, co jiného se k létu hodí.)

Pro splnění úkolu musíte vyplnit FORMULÁŘ!!! Ale zase budu ráda (i vy budete rádi), když svůj článek hodíte i na blog. 

A teď už naše obrázky! (:




 
Mějte se fanfárově a čauky-mňauky! M.   


2 komentáře:

  1. Jejda tak tohle bude těžké, já jsem s úkoly pozadu, ale splním je všechny! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Basterko,
    to budu ráda. Přeji hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)