Kola osudu a chronografu se znovu roztáčejí...

13:23 kouzelná klubovna 6 Comments



Autorka: Kerstin Gierová
Přeložila: Tereza Pecková
Nakladatelství: CooBoo
V ČR vydáno v roce: 2012
Počet stran: 350
Díl série Láska nezná čas: 2.

Anotace: Být čerstvě zamilovaná v minulosti vážně není dobrý nápad. To si přinejmenším myslí šestnáctiletá Gwendolyn, novopečená cestovatelka časem. Koneckonců mají oba s Gideonem docela jiné starosti. Například jak zachránit svět. Nebo se naučit tančit menuet (A ani jedno není vůbec snadné!). Gwen má sice po svém boku několik dobrých rádců, ale když se Gideon začne chovat tajuplně, je jí jasné, že musí své hormony co nejdříve dostat pod kontrolu. Jinak z toho, že láska nezná čas, nezbude vůbec nic!
Autorka v pěti bodech:

  • Narodila se v roce 1966
  • Studovala germanistiku, hudební vědu a anglistiku
  • Začala psát v roce 1995 romány pro ženy, které jsou úspěšné, ale proslavila se zejména trilogií o cestování časem 
  • Má diplom z psychologie komunikace
  • žije na volné noze s manželem, synem, dvěma kočkami a třemi slepicemi

Moje recenze:
Kdo čte pravidelně můj blog už ví, že do série Láska nezná čas od Kerstin Gierové jsem se přímo zamilovala. První díl mě tak nadchnul, že jsem se nemohla dalšího dílu dočkat. Byla jsem přesvědčena, že mě nezklame. A taky mě nezklamal.

Druhý díl začíná přesně tam, kde skončil, což je pro mne docela neobvyklý způsob. Proto jsem chvíli tápala, jakže to vlastně bylo, ale to nevadí. Než jsem se stihla rozkoukat, kniha se opět rozjela.

Rubín je sám o sobě velice originální příběh, na který člověk bude zírat s otevřenou pusou. Od dalšího dílu se předpokládá, že už vás nemůže nic překvapit, jelikož jste přečetli něco přes tři sta stran, ale pletete se. Na knihu budete zírat s otevřenou pusou dál. Naleznete tolik zvratů, že ani nebudete vědět, jestli se máte smát, plakat, anebo přestat dýchat.

Autorka umí skvěle zkombinovat romantiku a akci. Nepřetržitě budete skákat z jednoho do druhého. Zní to děsivě, ale tato kombinace psaní mě přímo uchvátila. Velkým plusem knihy je samozřejmě i lehkost čtení. Safír totiž přečtete jedním dechem.

Nesmíme zapomenout ani na krásné kostýmy a místa, které se vám budou měnit přímo před očima. Budete si říkat, jaké šaty jsou hezčí, jestli je vám sympatičtější tahle anebo támhleta dáma v těch nádherných žlutých šatech. Jedním slovem nádhera.

Nesmím ale zapomenout na největší plus celé knihy. A to je vtipnost. U knihy se nepřestanete smát, protože jakmile na scénu přijde Xemerius, nepřinutíte svou ruku se zastavit, a budete chtít číst dál a dál, abyste si vyslechli další z jeho poznámek.

Gwendolyn jako vždy byla úžasná. Budete s ní cítit, každou její emoci. Budete jí věřit každé slovo. Ale hlavně s ní budete chtít prožívat tento neuvěřitelný příběh. Gwen je sama o sobě velmi sympatická hlavní hrdinka, a proto není chvíle, kdybyste si řekli, že se zachovala jako největší slepice.

Někdo z vás už ví, že jsem Gideona nazvala šaškem. Proto jsem si říkala, že teď určitě uvidím, jak se změní v milého mladého muže, ale bohužel mu titul šaška stále zůstává. To je další plus knihy. Stálost postav. Prostě jsou takoví a nezmění se.
Oba dva hlavní hrdiny mám moc ráda. A zaručuji vám, že si je také zamilujete.

Konec knihy je napínavý a rozhodně vás překvapí. Tedy, překvapí vás jako celá kniha. Když jsem knihu dočetla, nezmohla jsem se na nic jiného než na páni a Já chci další díl!

Jak už jste všichni asi pochopili, knihu Modrá jako safír vám z celého srdce doporučuji. Když si to tak zpětně prohlížím, nejhorší na tom je, že nemůžu nalézt ani jedno mínus. Všechno mě dostalo. I přes veškerou chválu dávám „jenom“ DEVĚT bodů, protože si myslím, že třetí díl nám všem dokáže otevřít pusu. DOPORUČUJI!

Hodnocení knihy:


Hodnocení obálky:




Obálky:

Jaká se vám líbí nejvíce? Jaká nejméně?







6 komentářů:

  1. Já jakožto ne zrovna slavná čtenářka jsme měla přečtené všechny 3 díly za měsíc a ano u mě je to dost rychle. Dokonce když nemám zrovna co číst, vracím se k této knížce. Souhlasím s tebou a jsem zvědavá, jak budeš reagovat a třetí díl a celkové rozuzlení, já jsem byla dost překvapená a myslím, že ty budeš rozhodně taky. :)
    Abych nechválila jen knihu, musím říct, že jsi napsala úžasnou recenzi. Připomněla jsi mi děj a těm co ještě knížku nečetli, jsi určitě vnukla pocit, že si ji musí neprodleně přečíst. :)
    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Abych pravdu řekla, nejvíce se mi líbí obálky z Itálie a Ameriky. Nejméně naše a Německá, nějak jim nemohu přijít na chuť.
    Knihy jsem ještě nečetla, ale viděla jsem první film a líbil se mi, knihy budou určitě lepší.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem viděla ve videu obálky z Ameriky 1 a zamilovala jsem si je. :3 Ale ani ty z Itálie nejsou k zahození, i když se mi k příběhu úplně něhodí, ale jsou krásné. :) Mně se kniha líbila stejně jako tobě, přestože ve mně nevyvolala nic hlubšího. Přesto mě okouzlila a doufám, že si knihy někdy pořídím domů. Jinak krásně zvolené obrázky.

    OdpovědětVymazat
  4. mně se nejvíc líbí ta naše obálka a ještě ta italská je pěkná, ale ty americké se mi nelíbí vůbec teda :D
    měla jsem smůlu, že jsem na tyhle knížky narazila v době, kdy do vydání té poslední zbýval ještě asi půlrok, takže jsem musela čekat!

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Kristýno,
    velice Ti děkuji za nádherný komentář. Moc mě potěšil a udělal mi neskutečnou radost. Díky! ;)

    Dragito,
    obálka z Ameriky je přenádherná, podle mne je ale stejně nejlepší ta naše. Díky ale za Tvůj názor! Vážím si ho. :)

    Kane,
    děkuji. Pro mne je vždy potěšením hledat obrázky. Moc mě to baví.

    Luci,
    to muselo být hrozné! Já jsem nemohla vydržet ani jeden den!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)