Kruh se pomalu uzavírá a nitky osudu se sbíhají...

15:15 kouzelná klubovna 3 Comments



Autorka: Kerstin Gierová
Přeložila: Tereza Pecková
Nakladatelství: CooBoo
V ČR vydáno v roce: 2013
Počet stran: 409

Anotace: Gwendolyn má zlomené srdce. Zdá se, že Gideonovo vyznání lásky bylo pouhou fraškou, aby šel na ruku jejich úhlavnímu nepříteli, hrozivému hraběti Saint Germainovi. Ale pak se stane něco naprosto nepochopitelného a Gwennin svět je vzhůru nohama. Ji i Gideona čeká dech beroucí úprk do minulosti, a taky menuety, paruky, kordy a divoké pronásledování a nad tím vším se vznáší otázka, zda se dá stav pokojové fontány vůbec léčit… (pozn. Xemerius se velmi obává, že nikoliv.)

Autorka v pěti bodech:

  • Narodila se v roce 1966
  • Studovala germanistiku, hudební vědu a anglistiku
  • Začala psát v roce 1995 romány pro ženy, které jsou úspěšné, ale proslavila se zejména trilogií o cestování časem
  • Má diplom z psychologie komunikace
  • Žije na volné noze s manželem, synem, dvěma kočkami a třemi slepicemi


Moje recenze:
Ach, a čas loučení je tady. Série Láska nezná čas pro mne končí. Jaká škoda. Psala jsem vám, že na
knihu budeme koukat s otevřenou pusou. A to se také stalo.

Co vás v knize napadne i v průběhu čtení předchozích dílů, je fakt, že hlavní zápletka není milostný trojúhelník. V příběhu se vyskytuje celé tři díly, ale není základní. To většinu čtenářů určitě potěší.
Jako v předchozím díle vám určitě udělá radost, že se střídá akce a romantika. Vždyť kombinace romantiky a akce je skvělá. Určitě vás nadchne.

Jako vždy se musím zmínit i o krásných šatech. Kdo si potrpí na módu z jiných období, přijde si na své. No a kdo k tomu potřebuje i nádherný, okouzlující ples jen pod světlem svíček, má ho mít. Je velikým zážitkem, který budete dokonce závidět.

Jak už jistě víte, série Drahokamy mě dostala. A zaručuji vám, že vás dostane také. Ať už svou originalitou, krásou, dobrodružstvím či láskou. Oblíbenost Drahokamů už sama o sobě svědčí o tom, že je autorka vynikající. A já nemůžu jinak, než tvrzení, které můžeme číst na skoro každé knižní stránce, potvrdit. Její styl psaní je vtipný, napínavý a není zdlouhaví. Určitě ho spoustu z vás ocení.

Smaragd je poslední díl, a proto odhaluje spoustu hádanek, kterými jsme se zabývali celou dobu. Odkryje nám spoustu tajemství. A já byla překvapená. A přiznávám, že hodně. (Musím se vám ale pochlubit s tím, že jedno velké tajemství jsem odhalila. Jaké vám ale neprozradím. Nechte se překvapit.)

Vtipnost celé knihy, ale hlavně vtipnost Xemeria, je taková třešnička na dortu. U knihy se zasmějete i tehdy, kdy byste měli s Gwen soucítit a litovat ji, protože když na scénu přijde Xemerius, budete smíchem padat pod stůl. A že ke konci perlí o sto šest.

Když se dostanete na konec knihy, zapomenete dýchat. Příběh je tak napínavý, že si začnete kousat nehty. Ano, i já mám takovou zkušenost. Musím ale poznamenat, že se mi nic takového u knihy ještě nestalo.
S koncem knihy jsem velice spokojená a vy budete také. I z jednoho prostého důvodu: autorka nechala otevřený děj. Takže si příběh domyslíte sami.

Gwen a Gideon jsou nejlepší pár, jaký znám. Já si je zamilovala a prožila s nimi nádherný, napínavý příběh, který vás dostane na kolena. Díky za ně.(Gwen a Gideona, ne kolena. Jen aby nedošlo k nedorozumnění.)

A teď přichází ta nejtěžší část. A to je rozloučit se s Drahokamy. Smaragd je diamantovým zakončením tak překrásné knižní řady. Je to něco, na co se nedá jen tak zapomenout. Stejně tak jako mně, vám bude dělat problém se rozloučit, a i přesto, že se budete uklidňovat tím, že všechno skončilo tak, jak mělo, vás konec bude mrzet. Proto to nebudu protahovat, jinak se rozpláču.
Smaragd je nejlepší díl a slibuji vám, že nezklame. Proto, pokud jste ještě nečetli, na Rubín, Safír a Smaragd se vrhněte. A rychle. Protože zažijete dobrodružství, které jste ještě nezažili.

Hodnocení knihy:
Hodnocení obálky:

Obálky:
Jaká se vám líbí nejvíce? Jaká nejméně?


3 komentáře:

  1. Teda tak o téhle autorce i knize slyším poprvé a musím říct, že mě docela zaujala. Hezká recenze, po knize se určitě kouknu.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Avo,
    děkuji. Po knize se určitě podívej, stojí za to!

    OdpovědětVymazat
  3. Úplně si pamatuji, jak jsme s kamarádkami čekali, až Zelená vyjde. :D A hned jak přišla k nám domů, začala jsem ji číst a také ji ještě ten den dočetla. :) A pak jsem četla celou sérii ještě jednou. :D Taky to zbožňuji! Je to jedna z nejlepších sérií, co znám. ;)
    Pěkná recenze. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)