Summer reading: 5. úkol

9:00 kouzelná klubovna 2 Comments

Taky rádi píšete dopisy? Nebo snad ne? Já rozhodně ano! A od toho se odvíjí náš další úkol!

Můj druhý tábor už se pomalinku blíží ke konci a já se vám už konečně vrátím. A co vy? Jak užíváte léto? A už jste někomu psali dopis nebo pohled? Já ano a kolik už jsem jich napsala!

A dnes si napíšu další dopis. Tentokrát bude ale pro mou oblíbenou postavu. Tak co, jdete do toho se mnou? Já doufám, že ano, protože v tom nechci být sama.

Ale nelekejte se, nebudete nic posílat, stačí jenom vyplnit FORMULÁŘ!!!
Je to lehké jako facka, ne? I když já jsme na dramaťáku zjistila, že facky rozdávat rozhodně neumím. To je, co?
Ale teď už zpátky k úkolu. Je mi úplně jedno, jak dlouhý dopis budete mít. I kdybyste v něm měli tři věty, tak mi to nevadí, ale jde o body! A jako vždycky vyberu ten nejzajímavější a odměním ho. Tak neváhejte a pište!

S láskou Míša


2 komentáře:

  1. A jááá jsem se rozhodla, že to pak doplním v jednom článku, páč jsem se kvůli počasí zasekla už na tom fotoúkolu. :( Ne že bych se na něj nějak zvlášť těšila, fotit fakt neumím. :D Ale já to všechno napíšu, i kdyby to mělo být jen pro dobrý pocit. :)

    OdpovědětVymazat
  2. http://zijemhudbou.blog.cz/1408/summer-reading-5-ukol Em-ily..omlouvam se, ale nevim jestli to splni zadani..je to totiz docela depresivni :D aspon pro me teda :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)