Summer reading: Vyhlášení

9:01 kouzelná klubovna 9 Comments



Vážení čtenáři, milí soutěžící,

nastal čas, abychom se my všichni dozvěděli výsledky Summer readingu s Kouzelnou klubovnou, projektu, který probíhal celé léto. Jste připraveni dozvědět se dvě jména, která vyhrála? Tak tady je máte...


Nejdříve musím říct, že si velice vážím všech lidiček, co se zúčastnili. Věřím, že úkoly byly těžké, ale zábavné. Tedy alespoň tak soudím z vašich odpovědí na mou otázku v závěrečném formuláři. Děkuji. I mne bavilo úkoly připravovat a vymýšlet. Nejvíce mě však baví prozradit vám dvě jména výherkyň.

Ale ještě předtím vám řeknu, kdo vyhrál jednotlivé úkoly:

1.úkol....C.ind.ere.lla
2.úkol....Bastera
3.úkol....Zuzka F. a Kristýna Kaderová
4.úkol....C.ind.ere.lla
5.úkol....Em-ily
6.úkol....Nim
7.úkol....NikaRoovy a Dragell
8.úkol....C.ind.ere.lla

Tito soutěžící za každý vyhraný úkol získali 2 body navíc. Bylo velice těžké vybrat výherce, jelikož jste každý úplně jiný a odpovědi se vám neskutečně lišily, ale i tak mě právě tyto odpovědi něčím zaujaly.

Ale už vás nebudu dále napínat. Tady je celkové pořadí všech soutěžících:

1. místo: Kristýna Kaderová - 80 bodů......vyhrává knihu Osudová přitažlivost
2. místo: C.ind.ere.lla - 68 bodů.....vyhrává knihu Hon

3. místo: Kiki - 63 bodů
4. místo: Derpette - 61 bodů
5. místo: Bastera - 60 bodů
6. místo: Nim - 57 bodů
7. místo: NikaRoovy - 53 bodů
8. místo: Martina F. - 42 bodů
9. místo: Dragell - 39 bodů
10. místo: em-ily - 36 bodů
11. místo: Zuzka F. - 34 bodů
12. místo: Laura a Tris (Verča D.) - 24 bodů
13. místo: Martha - 20 bodů
14. místo: Kája - 19 bodů
15. místo: Ells - 14 bodů
16. místo: Frozie - 10 bodů
17. místo: Airstos - 5 bodů
18. místo: Adelle R., Lucka H., Issie, panra, Cleir a Amgela - z důvodu neplnění úkolů

Výherkyním gratuluji a knihy do týdne pošlu.

Ostatním však také gratuluji a děkuji za to, že jste se nebáli a šli jste se mnou do tohoto bláznivého letního projektu. Doufám, že až budu pořádat další projekt, zúčastníte se. A rovnou vám můžu prozradit, že mám v plánu Winter reading s Kouzelnou klubovnou. Takže sledujte můj blog, já vám dám včas vědět. A samozřejmě zase budeme hrát o knihy.

A nesmutněte. Jestli jste žádnou knihu nevyhráli, můžu vám slíbit, že už brzy budu slavit první blogové narozeniny. A čím jiným bych je měla oslavit než soutěží pro vás?

Jelikož končí náš projekt a s ním i prázdniny, přeji vám mnoho úspěchů ve škole či práci.

Děkuji za vaši přízeň a za krásné léto s vámi.

A teď třikrát hurá prázdninám a našemu SUMMER READINGU: Hurá, hurá, hurá!

Nyní vám přináším všechny fotky ze třetího úkolu, vtipné hlášky ze čtvrtého úkolu a obálky ze sedmého úkolu...pobavte se stejně jako já.

Foto knihy v létě:

Bastera

Derpette

em-ily

kikizubik

Kristýna Kaderová

C.ind.ere.lla

NikaRoovy

Zuzka F.
Dragell



Doplň obrázky:

 "Víš, už mě to vážně nebaví ti vydrbávat blechy. Nechceš jít radši na ježka?"

Ty máš krásnou srst na hlavě. :3 Jaký šampón používáš? Nenašla jsem tam jedinou blechu.

Měl bys změnit šampón, máš víc blech než moje žena.

"Jestli sebou teď cukneš, vymáčknu ti s tím jebákem i hlavu!"

A culík, nebo copánek? 

Ta boule se rychle zahojí, neboj. :-) 

Počkej ještě tady máš blechu.

Pojďme společně drbat.

Kolikrát Ti mám říkat, že Ti ten culíček bude slušet?       


"Jo, a kdybych náhodou usnul a spadl, tak mě na zemi nezapomeń."

Takhle to dopadá,když neposlechnete maminku a přijdete pozdě.

To páté pivo jsem už asi neměl.

"Myslím, že budu blinkat..."

Neotáčej se, neotáčej se! Bubák!

To bude dlouhá cesta... ו×

Ták a odnes mě na konec světa.

Kéž by mi někdo taky udělal masáž.

Někdo chodí kvůli tomu do cirkusu a já se vozím zadarmo :)    







 "Ještě jednu fotku, prosíííím!"

Řekl jsem,že si mojí dívku nebude NIKDO půjčovat!

Cože? Ty jsi mě podvedla? A s kocourem?

"Aaa, to byl můj ocas."

On ten piškot nechce, dej ho mě!

Proč já??? ^•^

Neboj, ten foťák porazím.

Karkulko, já jsem tvá babička!

Jídlo, jídlo, jídlo!!!! (celá já :D)       




Tak tohle je krásné i beze slov
"Mám tě, maminko, rád."


Mami já tě mám tak rád. :*

A pak mi tu knížku sebral. Teď se nikdy nedozvím, jak Bambi dopadl.

"A oni se mi smáli, že nemám hřívu, mami."

...ublížil mi. Ublížíš mu taky?

Zlato, to bude v pořádku. V životě ještě potkáš horší zvířata. :-) 

Má máma je superman.

Mami, ty jsi výborná prolízačka.

Mami, Ty krásně hřeješ.         


"Chyť mě!"

Tak teď se ukaž,používám bojové umění,které mě naučil létajcí tvor,takže na mě nemáš.

Pojď ke mně kotě!

"Že tě sejmu!"

Jé, my jsme se ale dlouho neviděli!

To sis dovolila moc. Já se ho nevzdám. :-) 

Sama nevím, kam letím.

Pozor! Létající Čestmír k tobě plachtí!

Už běžím Ty moje kotě! :D       

Návrh obálky:

C.ind.ere.lla

Dragell

Kristýna Kaderová

NikaRoovy

Nim

9 komentářů:

  1. Gratuluju výhercům a koukám, kolik se nás nakonec zapojilo, to je moc fajn! :) Na Winter reading se určitě těším, času sice nebude tolik, ale proč ne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kde vsichni nabrali ty body? :D
    Jinak chybivti tam moje letni fotka, to ti nedosla? S takovym zrovna vtipnym vysvetlujicim popiskem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Derpette,
    ano, i já jsem byla ráda za tolik soutěžících.....doufám, že příště jich bude ještě mnohem více! :D A neboj, Winter reading nebude tak náročný, avšak bude hodně podobný...

    Dragell,
    Tvou fotografii, už jsem přidala. Neměla jsem ji v článku kvůli tomu, že jsem jasně napsala, že mi fotografii máte poslat na e-mail. Ale nevadí. Alespoň vím, že příště si na to mám dát větší pozor. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Bože, já nemám slov :D Myslela jsem, že budu tak někde ve prostřed a najednou koukám a jsem první. Takže opravdu děkuju :)
    Na Winter reading se těším :) Jak už jsem psala, tohle mě opravdu moc bavilo :)

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Kristýno,
    jsem ráda, že máš radost. I já mám radost. A nemáš za co...přeji hezké počtení....pokusím se to co nejdříve poslat... ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ráda, že jsem se zúčastnila, tenhle projekt byl vážně fajn. :) Na zimní kolo se rozhodně těším a za knížku děkuju, vůbec jsem to nečekala.

    OdpovědětVymazat
  7. Milá C.ind.ere.llo,
    také jsem ráda, že jsi se zúčastnila. Jsem ráda za každého človíčka, co se nebál a šel do toho se mnou. A jsem ráda, že Ti knížkou můžu udělat radost. ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji výherkyním a děkuji za krásné páté místo! Bylo to fajn plnit úkoly, i když na poslední chvíli :) A ty hlášky, jsem se pobavila, super! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Výherkyním gratuluji. :)
    Moc jsem si projekt užila a na Winter Reading se těším. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)