Summer reading: Závěrečný formulář

9:00 kouzelná klubovna 3 Comments

Ano, je to tady. Konec. Ach jo, asi budu brečet.

A mám tu pro vás úplně poslední FORMULÁŘ!!!! 
Prosím, vyplňte ho do 30.8.2014. Potom už nepůjde a já bych vám celou soutěž nemohla uznat. Přeci jenom tam budete dávat odkazy, knihy, knihy ze seznamu a celý projekt zhodnotíte. Děkuji.

Celé tyto prázdniny jsem si s vámi moc užila. Byla to pro mě veliká jízda. A co pro vás?
Doufám, že jste byli spokojeni alespoň z malé části tak, jako já.

Na blog si můžete dát ikonku, která bude říkat, že jste úspěšně splnili Summer reading s KK. Jste skvělí!



Děkuji mnohokrát a všem vám držím pěsti. Konec bude vážně velký souboj! :)

3 komentáře:

  1. Tak jsem chtěla vyplnit formulář (i přesto, že jsem všechno nesplnila), ale bohužel ho neodešlu. Nepřečetla jsem se seznamu ani jednu knihu a v úvodním článku bylo psané, že nemusím přečíst ani jednu. Teď se přes tu položku prostě nedostanu dál.

    OdpovědětVymazat
  2. Chci se zeptat, zda půjde formulář vyplnit ještě toho 30.?

    OdpovědětVymazat
  3. Dragell,
    ano, 30.8.2014 do 14.00. Potom už ne. ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)