Kouzelná Klubovna v novém kabátu!

20:06 kouzelná klubovna 12 Comments

Ano, přátelé moji! Je to tak, Kouzelná Klubovna se převlékla do nového kabátu. A pokud vás zajíma proč, tady máte vysvětlení...


Jak už možná víte, posledního října KK oslaví své první narozeniny. A tak jsem si řekla, že bude skvělé, když blog nějak odměním. A odměnila jsem ho novým vzhledem....

Abyste to nepochopili špatně, předchozí vzhled jsem si zamilovala a moc se mi líbil. Potom mi ale začal blbnout a rozhazovat texty, takže jsem s tím měla spoustu problémů. A tak nezbývalo nic jiného, než svůj blog změnit a vylepšit.

Já osobně jsem spokojená, jen mě čeká hodně práce, pořád je co upravovat a objevovat. Proto, prosím, chvíli strpení, budu se snažit vše dodělat co nejrychleji...a doufám, že budete i vy spokojeni.


blog předtím

blog potom

Jak se vám vzhled líbí? Jste spokojeni? Změnili byste něco? Pokud ano, tak co? Děkuji za vaše názory...

12 komentářů:

  1. me se hrozne libil ten obrazek nahore , jinac pekny vzhled :)

    OdpovědětVymazat
  2. Blogu nový kabátek rozhodně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc.....uff, spadl mi kámen ze srdce... :D

      Vymazat
  3. Moc pěkné! :) Byla jsem docela zvyklá na ten starý, ale tenhle mě příjemně překvapil :))

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím si, že je to o něco lepší, jak minulý vzhled. :) takový více profesionální. :)) líbí se mi. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, určitě s Tebou souhlasím. I má kamarádka to psala.... Díky ;)

      Vymazat
  5. Vypadá to dobře, ale nějak si na to nemůžu zvyknout :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)