Window with book cover...1

14:57 kouzelná klubovna 4 Comments

Někdo z vás možná zná knihu Střípky duší od Mary Lindsey. U nás ji vydalo nakladatelství CooBoo. A také byste mohli vědět, že kniha má i pokračování. A pokračování se jmenuje Fragile spirits.

Tato série si mě dokázala získat jen jednou věcí....a tou je obálka. Proto se s vámi podělím o obě obálky.

 Jaká se vám líbí víc? Proč? Četli jste tuto knihu? Líbila se vám?

A ještě tu pro vás mám druhou sérii. Jedná se o Avenu, kterou vydalo nakladatelství Jota. Druhý díl, pod názvem Broken, u nás zatím nevyšel.


Jaká obálka se vám víc líbí v tomto případě? Znáte Skrytou? Líbila se vám?


4 komentáře:

  1. Tedy obě obálky jsou nádherné. Ty první knihy neznám, ale vypadají zajímavě. Skrytou sice znám, ale zatím jsem nečetla. Mám? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě klidně, pokud ovšem nejsi moc náročná... :D
      Můžeš si přečíst mou recenzi. ;) http://www.kouzelnaklubovna.blogspot.cz/2014/05/recenze-skryta-avena-1_16.html

      Vymazat
  2. Nečetla jsem ani jednu, ale o obou jsem slyšela :) A nejvíc se mi líbí u obou české :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)