HAPPY BIRTHDAY, KOUZELNÁ KLUBOVNO!

7:00 kouzelná klubovna 14 Comments

Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday, naše Klubovno, happy birthady to you!


Ano, je to tady, čtenáři, přátelé a kamarádi! Kouzelná Klubovna slaví své první narozeniny! Páni, ten čas utekl...mám pocit, že jsem pořád na začátku a já už se psaní recenzí věnuji rok! Mám z toho ohromnou radost, protože jsem ještě nikdy nevydržela takhle dlouho psát žádný blog.....


A jak bývá zvykem, i u mě se bude pořádat narozeninová soutěž. Ale ještě předtím si dáme trochu té statistiky za uplynulý rok:

Počet zobrazení.....10870
Počet komentářů.....346
Počet pravidelných čtenářů.....69
Počet označení "Like" na Facebooku.....51
Počet článků.....96
Nejoblíbenější článek.....Recenze na knihu Hon
Nejvíce komentářů u článku.....18

A jaké skvělé věci se mi za tento rok přihodily?
Pro mne nejcennější okamžik nastal tehdy, když jsem si začala psát s Ells. Pomohla mi dostat se do světa knih, uvedla mě a vše mi představila....nové knihy mi představuje i teď....Ells je skvělý člověk, z kterého se stala má blogová sestřička....Díky, Věrko, má blogová kamarádko....

Další skvělý zážitek by ten, kdy se mnou uzavřela čtyři nakladatelství spolupráci. Jedná se o Fragment, Host a Knihcentrum.Nově také nakladatelství Práh. Knižní klub mi poskytl knihu k recenzi....nesmírně si každé spolupráce vážím. Děkuji vám, nakladatelství...

A také děkuji vám, milí čtenáři, že navštěvujete můj blog, komentujete a čtete....nesmírně si vážím každého človíčka, který sem, ke mně do mého knižního světa, zavítá... děkuji....

Co bych chtěla vylepšit? 
  • Rozhodně mám v plánu začít totič videa. Sice nevím, kdy na to budu mít odvahu, ale slibuji, že do mých druhých blogových narozenin alespoň jedno natočím. :D
  • Mám v plánu přidávat více projektů.
  • Ještě více vylepšovat své recenze k dokonalosti. ;)

Ale už vás nebudu napínat. Tímto vyhlašuji soutěž o knihu Narozen o půlnoci, kterou mi poskytlo nakladatelství Fragment. Moc děkuji. A jaké jsou podmínky?

Jednoduché, stačí, když vyplníte FORMULÁŘ....

Chci se ale omluvit čtenářům ze Slovenska..... soutěž je jen pro čtenáře z České republiky!

Soutěž trvá od 3.10. do 13.10. 2014 ..... Všem přeji hodně štěstí!

Vaše Michaela...




14 komentářů:

  1. Všetko najlepšie a veľa úspechov! :)

    OdpovědětVymazat
  2. vsechno nejlepsi k narozkaaaaaam :) at se nadale dari

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, doufám, že bude......budu pro to dělat vše. ;)

      Vymazat
  3. Páni všechno nejlepší k narozeninám, ať se dál daří, krásně se Ti to rozrůstá a na videa se těším! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Bastero,
      díky moc, také mám velikánskou radost, kdyby mi někdo před rokem řekl, že budu mít blog, na který zavítá přes 50 lidí denně, něvěřila bych.... :)

      Vymazat
  4. Všechno nejlepší :)
    Na videa a projekt se moc těším :)
    A jak vidím, soutěž jsem prošvihla, ale nevadí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, sama jsem na videa zvědavá....a do soutěže se můžeš normálně zapojit...je do 13.10. ..... ;)

      Vymazat
    2. Aha :D Já jsem to jako obvykle popletla :D

      Vymazat
    3. To nevadí......aspoň se můžeš zúčastnit... ;)

      Vymazat
  5. Jů, všechno nejlepší :)
    Videa by byly super! :3
    Soutěže se ovšem nezúčastním, o knihu nemám moc zájem, ale! Aspoň budou mít ostatní větší šanci vyhrát! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)