My book additions(3)

20:39 kouzelná klubovna 1 Comments



Je pátek 10. října 2014 a je večer. Já se zas po dlouhé době dostávám ke čtení knihy. Udělala jsem si čaj, rozbalila sušenky a otevřela knihu. Jedná se o knihu 1848! Rok hrdinů, milenců a zrádců, která mě hodně překvapila a zaujala. Budu se snažit ji přes víkend přečíst, ale recenzi raději neslibuji. Mám toho hodně. Nikdy bych nevěřila, že devítka bude tak náročná. Já nemám čas ani na čtení! A když se najde, tak jsem tak unavená, že na knihu ani nemám chuť.

Přes víkend mě čeká má milovaná fyzika. Musím se naučit vše od začátku školního roku, takže čtení bude mít zase utrum. Ale pokusím se, pokusím.
Také u nás zítra bude lampionový průvod s ohňostrojem. A v neděli Velká pardubická! Musím fandit!

Ale proč jsme se tu dnes sešli? Kvůli knize, která mi přišla od nakladatelství PRÁH, se kterým jsem uzavřela spolupráci. Děkuji, moc si toho vážím. :)

A teď už se můžete pokochat knížkou Violet Eden - Objetí....


A také knihou 1848! a hrnkem s čajem! :D


Hezký (koníčkový, ohňostrojový a fyzikový) víkend přeje Míša, Kouzelná Klubovna

1 komentář:

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)