TMI tag

7:00 kouzelná klubovna 3 Comments



Za nominaci vděčím mé milované Ells. Takže díky. ;)

1) Co máš právě na sobě?
Tričko, na kterém jsou dva tygři a tepláky.

2) Jsi zamilovaná?
Ano, do spousty knižních hrdinů.

3) Zažila jsi někdy už příšerný rozchod?
Co to je za otázky? To je tajné...ale ne, už hodně krát, ale jen v případě, že jsem četla knihu a hlavní hrdinka měla bolavé srdíčko. To víte, já to vždycky prožívám s nimi.

4) Kolik měříš?
Nechci lhát, ale něco kolem 168?

5) Kolik vážíš?
Na tuto otázku se nikdy ženy či dívky neptejte! Je to neslušné…

6) Máš nějaké tetování?
Ne, a ani nemám zájem. Asi jsem na to moc velký srab.

7) Nějaký piercing?
V žádném případě. To už bych si radši nechala udělat tetování!

8) OTP – one true pairing (seriálová/knižní dvojice)?
Hm, tak to je hodně těžké. Asi Katniss a Peeta s Hunger games. Tihle dva prostě patří k sobě!

9) Oblíbené seriály?
Na telku se moc nedívám, radši si přečtu hezkou knížku, ale když už se na něco dívám, tak je to Reign a The 100. Dříve jsem sledovala The secret circle a Pretty Little Liars.

10) Oblíbená kapela?
Abych pravdu řekla, kapely jako kapely moc neposlouchám. Poslouchám vše, co se mi líbí, takže nemám nej kapelu. Ale hodně ráda mám Thirty Second To Mars a poslední dobou i OneRepublic.

11) Co ti chybí?
Hodně knih. A velikánská knihovna, kam bych je mohla dávat. Já bych nakupovala a nakupovala, ale…

12) Oblíbená píseň

  •  The Da Vinci Code OST - Chevaliers de Sangreal (Hans Zimmer):

 
Tuto píseň mám ráda i z důvodu, že jsme na ni na dramaťáku umírali...nádherná píseň...

  • Say something - A Great Big World Featuring Christina Aguilera

 
Citlivá píseň....není co dodat ;)

  • Warrior - Demi Lovato
 
A má srdcovka...



13) Kolik ti je?
Myslím, že už to víte, ale je mi čtrnáct let. A za necelého půl roku mi bude patnáct.

14) Znamení zvěrokruhu?
Ryba. Myslím, že jí jsem po právu, ale měla jsem být býk, takže mám povahu jak býka, tak ryby. A brácha je na tom úplně stejně.

15) Vlastnost, kterou by měl mít tvůj potenciální přítel?
Je mi to jedno, hlavně, když mě bude mít rád takovou, jaká jsem.

16) Oblíbený citát nebo hláška?
Nejlepší a nejkrásnější věci na světě není možné vidět nebo se jich dotknout. Musíš je cítit svým
srdcem…
Za zkoušku nic nedáš.

17) Oblíbený herec/herečka?
Jelikož sama hraji divadlo, tak zbožňuji hodně herců. Nejradši mám ale naše „domácí“ herce. To jsou herci Východočeského divadla v Pardubicích.

18) Oblíbená barva?
Neustále se mi to mění. Mám ráda zářivé a veselé barvy, nejlepší je kombinace všech.

19) Jak nahlas máš ráda puštěné písničky?
Pokud jenom poslouchám, což se nestává často, tak nahlas. Pokud si u toho ale zpívám, tak to dám trošku míň, abych se slyšela.

20) Co děláš, když jsi smutná?
Buď čtu, anebo si zalezu do postele, vrazím si do uší sluchátka, poslouchám písničky a přemýšlím. Dobrý lék je ale i náš pejsek Jacky.

21) Jak dlouho se sprchuješ?
Je to důležité vědět? No, když jinak nedáte, tak já vám to teda povím. Asi pět až sedm minut. Šetříme vodou!

22) Jak dlouho ti trvá se ráno přichystat?
Asi patnáct minut, protože na sebe neplácám tuny make-upu.

23) Bila jsi se někdy?
Jo, už hodně krát. Ale musím vás zklamat. Bylo to, když jsem byla malá. S bráchou jsme se prali dost často. I když ze srandy, že jo, Dane? :D

24) Nadchne tě…
Náš dramaťák. Je to pro mne odpočinek a zábava najednou.

25) Vytočí tě…
Lidi, co mi lžou do očí, nebo když zjistím, že někdo ubližuje bráchovi (i když to už se dlouho nestalo) a samozřejmě špatná známka.

26) Důvod, proč sis založila kanál Youtube?
A kdo říká, že ho mám? (I když časem možná…)

27) Fóbie?
Nemůžu říct, že mám fóbii z hmyzu, myslím, že by to vypadalo jinak, ale také vám nebudu tvrdit, že se mi hmyz líbí. Nemám ho ráda. Jinak se asi bojím tmy, ale snažím se svůj strach překonávat. Já se totiž ráda bojím. A myslím, že od posledního října se budu bát klaunů.

28) Kdy jsi naposledy brečela?
Nevím, nezapisuji si to…

29) Kdy jsi naposledy někomu řekla: Miluji tě?
Mému miláčkovi pejskovi…Viď, Jackysku? Taky mě miluješ?

30) Význam tvého jména na blogu?
Mám vysvětlit, proč se podepisuji Míša? No pozor, to je na dlouhé vyprávění! Začalo to takhle…Jmenuji se Michaela, a proto se podepisuji Míša. Jak zajímavé, že? Ale když už jsme u blogu, využiji tuto otázku a odpovím na to, proč se můj blog jmenuje Kouzelná klubovna…Bylo to tak, že jsem chtěla něco kouzelného. Takže první název byl jasný. A jako druhý jsem chtěla dát knihovna či knihovnička, ale to už bohužel nevyšlo. A tak jsem přemýšlela, co by se mi líbilo, a napadla mě klubovna, místo, kam se budou knihomolové vracet, takže vytvoříme klubovnu knihomolů.

31) Kterou knihu jsi naposledy četla?
Knihu Hon, kterou napsal Andrew Fukuda, a která mě nesmírně zklamala.

32) Jakou knihu momentálně čteš?
Kniha se jmenuje Pád císařova zetě a napsal ji Jan Bauer. Zatím to vypadá hodně nadějně.

33) Jaký seriál jsi naposledy viděla?
Byl to seriál The 100.

34) Poslední osoba, se kterou jsi mluvila?
Můj bratříček.

35) Vztah mezi tebou a osobou, se kterou jsi mluvila?
Je to můj brácha, ještě k všemu dvojče, takže ho mám nesmírně ráda. I když myslím, že to tak někdy nevypadá, ale vždycky, když ten druhý potřebuje pomoct, tak mu pomůžeme.

36) Oblíbené jídlo?
Víte, já sním hodně věcí. Poslední dobou u mě nalezla domov rajčata. Mňam, už zase bych si dala rajčatový salát!

37) Které místo chceš navštívit?
Jelikož jsme rodina, která cestuje po ČR, tak je mým snem už asi tři roky navštívit Jižní Čechy. Jsem hodně zámková, takže proto. A kdybych si měla vybrat místo v zahraničí, tak je to Itálie či Francie.

38) Poslední místo, které jsi navštívila?
Naši koupelnu. Ne, dělám si legraci, poslední dovolená byla v Jeseníky, které jsem si neskutečně zamilovala.

39) Máš „crush“?
Cože? Co to je?!

40) Kdy jsi naposled někoho políbila?
Fíha, to jsou tedy otázky na tělo…samozřejmě, že mého psíka…

41) Koho jsi naposledy urazila?
Nevím jistě, asi kamarádku? I když to je vždycky jen ze srandy.

42) Oblíbená příchuť nebo sladkost?
Čokoláda…přesněji Milka.

43) Na jaký hudební nástroj hraješ?
Asi čtyři roky jsem hrála na klavír.

44) Oblíbený šperk?
Řetízek, který jsem dostala k Vánocům.

45) Poslední sport, který jsi hrála?
Asi ping-pong. Ale zase říkám…nevím to jistě. ;)

46) Poslední píseň, kterou jsi zpívala?
Sněhová královna…musím cvičit na dramaťák.

47) Oblíbený rozběh konverzace?
Ahoj…co jiného bych měla používat?

48) Použila jsi ho někdy?
Samozřejmě…používám ho každý den.

49) Kdy jsi byla s někým naposledy venku?
S pejskem. A jinak s kamarádkou. ;)

50) Koho označíš?
Kohokoliv, kdo se chce zapojit. Jen směle do toho, pokud Tag splníte, můžete mi poslat odkaz a já vás sem napíšu. ;)
+
Bastera…http://bastera.blogspot.cz/
Veronika…http://knizni-pratelstvi.blogspot.cz/
Stefanie G. books…http://stefanie-g-books.blogspot.cz/


3 komentáře:

  1. Moc hezký TAG. :) Koukám, nový design, tu jsem u asi už dlouho nebyla, co? :/

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.....a asi ano, ale to nevadí....hlavně, že ses vrátila. :D

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)