Violet Eden-Objetí

8:38 kouzelná klubovna 5 Comments



Violet Edenové se v den jejích sedmnáctých narozenin převrátí život naruby. Je čas, aby zjistila, kým ve skutečnosti je. Její přítel ji zradí. Její nepřítel jí zachrání život. Bude se muset rozhodnout, jak velkou oběť je schopná přinést, čeho se dokáže vzdát pro dar, jenž jí byl přisouzen bez její vůle.

Nebezpečně vzrušující a temný příběh Objetí je prvním dílem úspěšné tetralogie o dobru a zlu, o vábení touhy a možnosti volby. Violet se nečekaně ocitá jako ústřední bojovník v odvěké válce mezi padlými anděly a ochránci lidstva. Sama o takovou válku sice nestojí, ale svůj život postavila na dvou pravidlech: neutíkat a nevzdávat se. Stane se z ní Grigori, nebo podlehne vábení temnoty? Projde rituálem objetí, aby navždy zavřela dveře za svým dosavadním životem a vrhla se do neznáma? Na jejím rozhodnutí nezávisí jen její život, ale i osud nic netušícího lidstva.


Po dlouhé době tu pro vás, mé milované čtenáře, mám fantasy a YA knihu. To jste rádi, že? Tak pojďme na to…

Jedná se o knihu s názvem Violet Eden – Objetí, která má dost nepoutavou obálku. Ano, moc se mi nelíbí, ale část mě mi říká, že knih si všímám hlavně podle obálky, takže asi nebude tak hrozná. Ale pryč od obálky, vrhneme se hned na příběh…

Hned na začátku poznáte, že se jedná o klasickou andělskou sérii. Někomu andělé vadí, někomu ne, ale myslím, že Objetí je taková hezká střední cesta. Přeci se jedná o Grigori – napůl anděla a napůl člověka. Hm, zajímavá kombinace, i když jsem za celou dobu nepochopila, jaký vlastně mají význam. Když už, tak se mi víc líbili andělé.

Stejně tak vás do nosu uhodí nepřehlédnutelný milostný trojúhelník. Ano, autorka se ho nesnažila nijak skrýt, prostě nám ho nechala vystavený jako pěst na oko. Ale v této knize mi to vůbec nevadilo. A víte proč? Protože je autorka skvělá na milostné scény. No a vyberte si mezi božským andělem a přítelem, do kterého jste tajně zamilovaní.

Mínusem knihy je její předvídatelnost a průhlednost. Myslím, že to odradí spoustu čtenářů, ale mě to zas tak nevadilo. Sice se nedočkáte žádných zásadních zvratů či překvapení, ale nebude to tak horké.

Napětí na začátku nebylo vůbec žádné. Netvrdím, že vás kniha bude nudit, ale nečekejte nic zázračného. Zdálo se mi, že se autorka moc rozepsala. Ale jakmile jsem se přehoupla přes takových pěkných 100 stran, napětí se začalo stupňovat. A příběh byl hned o něco pestřejší.

Konec knihy mě neskutečně zklamal. Představovala jsem si ho jinak, fandila jsem tomu druhému, autorka příběh uspěchala a chybělo i napětí. Prostě bylo BUM a…bác, všechna akce je pryč.

Violet byla velice nesympatická hlavní hrdinka. Líbila se mi na ní jen láska k umění a malování, jinak mi lezla na nervy. Pořád si hrála na to, jak je silná, a přitom jenom utíkala. A její chování na začátku knihy? No, já být její kamarádka, tak jí pořádně profackuju.

Podle mě kniha zaujme hodně čtenářů, řadu z nich si určitě získá u teenegrů a dospívajících. Když se nad tím teď zamyslím, kniha se mi líbila. Přečetla jsem ji za tři dny, neměla jsem problém si ji vzít třeba na čtvrt hodinky a poté od ní odejít, v půlce jsem ji ale nechtěla pustit. Proto vám ji doporučuji a uděluji jí…



 Jaká obálka se vám líbí nejvíce? Jaká nejméně?
Děkuji nakladatelství PRÁH za poskytnutí recenzního výtisku! Vážím si spolupráce s Vámi! Díky.
Knihu si můžete koupit tady.
Podpořte sérii i na Facebooku!

5 komentářů:

  1. me se libi nase a ta 6obálka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, šestka není špatná...mně se nejvíc líbí dvojka... ;)

      Vymazat
  2. Miluju její knížky, vždycky se těším, až vyjde nový díl. Super výběr :-) www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji...její kniha byla dobrá, jsem zvědavá na druhý díl....ale s dalšími díly to vypadá dost špatně. :(

      Vymazat
  3. Zahlédla jsem knihu na Facebooku, ale byla jsem líná zjistit o ní víc :D Nezní to špatně, ale zatím mám plno knih na čtení. Takže uvidím, jestli na ní někdy narazím :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)