Vyhlášení narozeninové soutěže

18:21 kouzelná klubovna 1 Comments

Ahoj, knihomolové,

jsem tu, abych vám oznámila, kdo vyhrál soutěž pořádanou na oslavu mých prvních blogových narozenin. Tak jak to dopadlo?



Dohromady se vás zúčastnilo šest. Hm, velké to číslo! :D ....ale to nevadí, aspoň ti, co se přihlásili, měli větší šanci! Ptala jsem se vás na knihu, kterou byste mi doporučili, a já podle toho vybrala vítěze sama.(čtěte:Snažila jsem se vybrat vítěze sama.) I když jsem pochopila, že příště dám otázku většího kalibru.

Nakonec se do soutěže zapojila jedna dívka, která mně a blogu složila básničku....a já ještě jednou moc děkuji. Je úžasná! A pochopte....musela jsem ji odměnit. Proto knihu vyhrává Hope....

Všem moc děkuji za účast, slibuji, že další soutěž, která nás brzy čeká, bude o víc knih. A doufám, že i vás, účastníků, bude víc! :)

A nakonec i básnička...

Všichni v klidu,
někdo slaví.
Ne, že to někdo zhatí,
jelikož Kouzelná Klubovna narozeniny první má,
dnes se celý den usmívá.
Doufáme, že i v dalších letech tak bude skvělá,
s novým vzhledem krásnou reprezentaci dělá.
Recenze, projekty, soutěže,
ne že i to uteče!
Vše nejlepší a pevné nervy budeme přát,
protože Míša čas obětovala, i když ven mohla si jít hrát.
Snad ještě nějaký ten rok vydrží,
a na knižní scéně se udrží.
Všechno nejlepší, moje milá,
buď stále úžasná, udržovaná a ne shnilá. :D


Míša, Kouzelná Klubovna

1 komentář:

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)