Čtecí návyky TAG

6:00 kouzelná klubovna 6 Comments



Za nominaci vděčím své blogové sestřičce Ells…děkuji. A já nominuji Ilonku z Knihy v srdcích a všechny, kteří si tento TAG chtějí udělat!



1. Máš doma určité místo na čtení?
Ano, mám. Stejně jako Ells miluji svou postel. Někdy, když potřebuji světlo z venku, si přelezu na křeslo v obývacím pokoji, ale preferuji postel. Můžu si na ni sednout, lehnout…cokoliv se mi zachce. A navíc postel je asi jediné místo, které patří jen a jen mně! :D 

2. Záložka nebo kousek papírku, který se právě válí poblíž?
Vždycky záložka. Já jsem takový záložkový maniak, který, když nemá hezkou záložku, je na prášky. Neumím si představit, že bych knihu zakládala kousíčkem papíru. Každý správný knihomol má přeci kupu záložek, no ne? Počkejte, hned vám je spočítám… Hm…zjistila jsem, že jich mám jenom 17. S tím by se mělo něco udělat! :D

3. Můžeš prostě jen tak přestat číst, nebo nejprve dočteš kapitolu?
V žádném případě od knihy neodcházím, pokud nemám dočtenou kapitolu. Je to ta nejhorší věc, co se může stát. A pokud nastane, jsem velice nebezpečná osoba. Určitě byste mě nechtěli potkat.

4. Jíš nebo piješ během čtení?
Jídlo v žádném případě. Není to proto, že bych nechtěla, ale je to proto, a teď se nesmějte, že neumím u čtení jíst. Buď čtu, anebo jím. Obojí prostě nejde. Ale samozřejmě piju. A v této podzimní době piji hlavně čaj.

5. Posloucháš u čtení hudbu nebo televizi?
Není to mým zvykem, chci se soustředit na děj, ale přežiju to.

6. Čteš vždy pouze jednu knihu, nebo několik naráz?
Jen jednu. Pokud se nejedná o povinnou četbu. Tu čtu společně s nějakou svou knihou.

7. Preferuješ čtení doma nebo čteš kdekoliv?
Ano, nejradši čtu doma, jinde se mi moc číst nechce.

8. Čteš nahlas nebo pouze ve své mysli?
Nahlas nečtu, zdá se mi to nelogické. Hm, teď kvůli této otázce neusnu. :D Je záludná! Ale ne, rozhodně si nahlas nečtu.

9. Čteš si některé pasáže dopředu nebo dokonce přeskakuješ kapitoly?
No, já se vám teda přiznám. Když jsem byla menší, četla jsem si konec. Jen u těch knih, které se mi opravdu líbily, a já už ten konec potřebovala znát. Ale teď jsem se to odnaučila. HEČ! 

10. Lámeš hřbet nebo se jej snažíš uchovat jako nový?
Cože?!! To někdo dělá?!! Já jsem typ, který potřebuje mít dokonalý hřbet, obálku i celou knihu…proboha!

11. Píšeš si do svých knih?
Ne. Vím, že spousta lidí to dělá, ale já na to nemám srdce. Podle mě by se do knihy psát vůbec nemělo, přijde mi to jako zneuctění stránek.

Hezký den přeje Michaela

6 komentářů:

  1. No koukám, že většina lidí to má dost podobně :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Já u čtení televizi také nemůžu mít. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Asi jsem divna, yla kdyz ctu, tak si k tomu poustim nejaky film nebo mam sluchatka. Paperbacky ohybam, libi se mi kdyz jsou pomuchalny :D. Nejlip se mi cte nekde jinde nez doma. A pisu si do knizek obycejnou tuzkou :D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný tag a děkuji za nominaci, ale já už tenhle tag dělala :/ A máme u některých podobné odpovědi.. Hlavně ta postel :3 Ale já čtu třeba hodně po cestě do školy, takže dokážu číst kdekoliv :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiň! Klikla jsem vedle a komentář vymazala, to jsem nechtěla! :( I tak děkuji za Tvou chválu, jsem ráda, že se odpovědi líbily. :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)