Interstellar (film)

7:00 kouzelná klubovna 8 Comments



 http://www.hdwallsource.com/img/2014/7/interstellar-40432-41376-hd-wallpapers.jpg
Když se náš čas na Zemi chýlí ke konci, je skupina výzkumníků pověřena nejdůležitějším posláním v lidských dějinách: cestou za hranice naší galaxie, při které má za úkol najít mezi hvězdami pro lidstvo nový domov.

Hlavní role ve filmu uznávaného režiséra Christophera Nolana ztvárnili: držitel Oscara Matthew McConaughey, držitelka Oscara Anne Hathaway, držitelka nominace na Oscara Jessica Chastain, Bill Irwin, držitelka Oscara Ellen Burstyn a držitel Oscara Michael Caine.


Konečně jsem se po dlouhé době na něco vydala do kina. A jak jsem se o tomto filmu dozvěděla? V televizi jsme s rodinkou přepínali kanály a zastavili jsme se na „Film o filmu.“ Chápejte, něco takového mi nemůže uniknout! A Film o filmu byl právě o Intersellar. Docela nás to zaujalo, tak jsem zapátrala po internetu. A dozvěděla jsem se, že premiéra u nás bude-byla 6.11.2014! A tak jsme se domluvily s maminkou a šly.

Ze začátku se jednalo o klasický film. Říkala jsem si, že to není asi to pravé ořechové pro mě. Ale když jsem se ponořila hlouběji, zjistila jsem, že se sice jedná o druh filmu, který má pomalý začátek, ale že se v ději skrývá i něco jiného, poutavého.

Film se pro mne rozjel ve chvíli, kdy se na scéně objevila Anne Hathaway! Mám ji moc ráda a musím říct, že v roli doktorky jí to neskutečně slušelo. Celkově vás ve filmu překvapí skvělí herci.

Hezké je, že je film už od začátku podložený vědeckými výzkumy. Co jsem se dozvěděla ve, bylo i to, že jim od začátku pomáhal vědec, který se zabývá tímto tématem. Proto nemusíte mít pocit, že vás někdo tahá za nos.

http://img.csfd.cz/files/images/film/photos/159/268/159268753_8ef884.jpg?w700Některé části mi přišly jako pohádka, ovšem i to vám nezabrání v tom, abyste tomu celou dobu věřili. Pro mě byl Interstellar velikým zážitkem, který mi pomohl ujasnit pár věcí okolo Vesmíru. Sice vím, že nemůžu věřit všemu, ale i tak byl zajímavý.

Plusové body také získal díky nádherným melodiím. Vše krásně dobarvily a udělaly poutavější. Napínavé scény zdramatizovaly a smutné scény udělaly ještě smutnějšími.

Co filmu určitě přidá, jsou okamžiky, kdy se vám chce brečet. Nechce se vám brečet jenom na konci nebo jenom uprostřed. Najednou přijde chvíle, kdy se stane něco, co byste nečekali, a slzy se vám budou kutálet po tváři, aniž byste si to přáli. A pozor!!! Nejdou zastavit.

http://img.csfd.cz/files/images/film/photos/159/238/159238613_3b73da.jpg?w700Během filmu jsem si opravdu několikrát pobrečela. Domů jsem přišla úplně emočně vyždímaná s takovým zvláštním pocitem kolem žaludku. A dlouho jsem se ho nemohla zbavit.

Herecké výkony byly skvělé. Herci vše hráli tak opravdově, až jsem jim to málem věřila. (čti: Věřila jsem jim každé slovo!) Naleznete tu samé hvězdy, které opravdu zazáří.

Věřím, že spoustě lidí se bude film Interstellar opravdu líbit. Doporučuji vám na něj jít do kina, bude to pro vás zážitek na hodně dlouho. Interstellar si vybojoval…
 
 Michaela

8 komentářů:

  1. Prite na nem byl v kine a zklamanej, film se mu nelibil. Sice rekl, ze pujde klidne i se mnou na to, videt ho chci, ale asi si pockam na dvd ;)
    Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stejně Ti říkám, ať to zkusíš. Je vážně moc povedený. :)

      Vymazat
  2. Film jsem neviděla, ale vypadá to hezky, zajímavě a věřím, že to může mít něco do sebe. Uvidím, asi si to stáhnu a .. zhodnotím no :)

    OdpovědětVymazat
  3. Matthewa zbožňuju, měla jsem možnost se s ním i vidět, bydlí pár domů od mého přítele a je to prostě "great guy". Na tento film rozhodně mrknu :) protože co je s Matthewem, to je great :D

    czechivy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Já pořád váhám, jestli na Interstellar jít, ale tvůj článek mě přesvědčil, že to za to stoji a asi se do kina brzo vypravím :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)