LISTOPAD 2014 a má knižní očekávání

11:17 kouzelná klubovna 14 Comments





Život jedna báseň – Colleen Hoover (YOLI)
Osmnáctileté Layken zvané Lake nečekaně umírá otec, a přestože jeho ztrátu bolestně prožívá, stává se oporou matce i malému bratrovi. Zvlášť když se rodina musí stěhovat přes celou zemi. A na novém místě, kde Lake neočekává vůbec nic dobrého, poznává Willa, kluka ze sousedství s jedinečným smyslem pro humor a vášní pro poezii. Začínající vztah však ukončí šokující odhalení…
Další romantický příběh od Colleen Hoverové, autorky bestselleru Bez naděje.

Můj názor: Colleen Hoover mám moc ráda. Její kniha Bez naděje se mi moc líbila, ovšem do její druhé knihy Ztracená naděje jsem se raději nepouštěla. A teď přišla její další kniha. Anotace vypadá velice slibně, tak uvidím. Jakmile ji budou mít v knihovně, vrhnu se na ni.

__________________________________________________________________________________

Destrukční deník – Keri Smith (CooBoo)
Konečně deník, s kterým se nikdy nudit nebudete! Světový bestseller nyní i pro české tvořitele a kreativce! Destrukční deník je pro všechny, kteří si vždycky přáli vést si deník nebo skicář, ale měli potíž s tím začít, pokračovat, nebo ho dokonce dokončit. Jeho autorkou je kanadská konceptuální umělkyně Keri Smithová, která se zaměřila na výrobu kreativních deníků, a donutí vás podívat se na svět z jiného úhlu pohledu. V téhle knížečce najdete nesmírnou sbírku nápadů, jak ji zničit (pardon, kreativně vyzdobit!). Nebojte se trhání, polévání kávou či jiných destrukčních metod, tahle kniha je k tomu určená! Destrukce je hra!

Můj názor: Jo, jo a ještě jednou jo! Destrukční deník aneb Wreck this journal mě zaujal už dávno. A teď je tady i pro nás zbabělce, co si deník nepořídili v angličtině. Takže abych vám to shrnula…jakmile vyjde, letím do knihkupectví, abych si ho mohla koupit a začít tvořit. Hurááá!

__________________________________________________________________________________

Čtyřka – Veronica Roth (CooBoo)
Dva roky předtím, než Beatrice Priorová podstoupila Obřad volby, to samé učinil i Tobias. Po svém překvapivém rozhodnutí se ocitá mezi Neohroženými – zde konečně může zapomenout na svého tyranského otce, přestat být tím ustrašeným klukem schovávajícím se v koutě a žít šťastný život, nebo si to alespoň myslí. Už jako Čtyřka přichází na to, že ani nová frakce není bez problémů – nejen že pro získání postavení jsou Neohrožení ochotni jít přes mrtvoly, ale zároveň skrývají tajemství, které by mohlo rozvrátit celý systém frakcí.
O dva roky později Čtyřka cítí, že by měl něco udělat, ale stále netuší co. Teprve dívka, která jako první nováček skáče ze střechy do záchranné sítě, může vše změnit. S ní dokáže napravit celý svět. S ní by Čtyřka opět mohl být Tobiasem.

Můj názor: Na Divergentní povídky se moc necítím, ale i tak vám je sem dám. Věřím, že se na ně řada z vás klepe, ovšem pro mne už Divergence skončila a na začátek se vracet nechci. Jsem spokojená i tak. Budu ráda, když mi dáte vědět, jestli stojí za to nebo ne. :)

__________________________________________________________________________________

Dívka, která se dotkla nebe - Luca Di Fulvio (Knižní klub)
Tři navzájem propletené osudy v dramatické době vzniku prvního židovského ghetta v Evropě. Neodolatelný příběh o lásce a smrti, přátelství, nenávisti a odpuštění, i o naplnění životních snů. O tom, jak se mladý pouliční zlodějíček, který strávil dětství v pekle, změnil v neohroženého ochránce svobody. Jak se z židovského šarlatána stal uznávaný lékař. A z děvčete bez budoucnosti vlivná módní návrhářka. Odpověď se skrývá v Benátkách na počátku 16. století. Neboť v tamním labyrintu uliček a kanálů nejtajemnější laguny Evropy, se rozvíjí fascinující panorama života…

Můj názor: No povězte, nemá kniha nádhernou obálku? Mně se hrozně líbí, zaujala mne. A i anotace nezní špatně, že? Knihu si kupovat nebudu, rozhodně se na ni ale budu těšit do knihovny. Až tam bude, beru kartičku a letím…Doufám, že na mě počká. :D

__________________________________________________________________________________

Dash & Lily: Kniha přání -Rachel Cohnová, David Levithan  (CooBoo)
 „Nechala jsem ti tu pár nápověd a vodítek.
Jestli chceš, otoč stranu.
Jestli ne, vrať knihu prosím zpátky do poličky.“
Takhle začíná nová knížka od bestsellerového autora Davida Levithana a Rachel Cohnové. Lily zanechala chvíli před Vánoci červený zápisník plný výzev na poličce svého oblíbeného knihkupectví a čeká, až někdo přijme nabídku ke hře. Ale je Dash ten pravý? Nebo je jejich osudem vzájemně sdílet svoje sny a touhy jen na stránkách deníku, který na střídačku schovávají po celém vánočním New Yorku? Můžou se ve skutečnosti setkat, bude to fungovat? Bude červený zápisník jejich knihou přání? Nebo se k sobě vlastně ani trošku nehodí?

Můj názor: No nezní to skvěle? Jen si to představte: Za okny padá sníh, vy sedíte s čajem v jedné ruce a s knihou v druhé. Zimní New York vás nechce pustit a vy otáčíte stránky dál a dál. Ano, tato představa mě velice láká a já se na knihu moc těším. Zní tak mile, pohádkově.

__________________________________________________________________________________

Nevítaní – Sophie Jordan (CooBoo)
Genetická informace nikdy nelže. Pokud se v ní píše, že jsi vrah, jednou se jím určitě staneš.
Je rok 2021 a ve Spojených státech amerických se několikanásobně zvýšil počet vražd. Čím dál tím více lidí má totiž tzv. HTS syndrom – jejich DNA obsahuje vraždicí gen.
Davy je téměř dokonalá studentka prestižní střední školy, je krásná, chodí s úžasným klukem a je velmi talentovanou hudebnicí. Ale jednoho dne se celý její perfektní život sesype jako domeček z karet. Do jejího domu dorazí zástupci vlády a řeknou jí, že je nositelkou, tedy že je HTS pozitivní. Vlastní rodiče se jí začnou bát, přestože nikdy nikomu neublížila, vyhodí ji ze školy a ztratí všechno, co měla, o co se snažila, svou budoucnost.
Nositelů přibývá a svět, jak ho známe, se mění. Nikdo už se necítí v bezpečí. Lidi s HTS se začnou zavírat do internačních táborů. Davy má ale nakonec štěstí. Ocitne se ve speciálním výcvikovém táboře. Pokud se to dá považovat za štěstí – co z ní bude, když výcvik přežije? Vraždící monstrum? A dokáže se ubránit vlastním genům, nebo se stane vražedkyní?

Můj názor: Hm, od Sophie jsem četla Drakie, ovšem druhý díl už se mi moc nelíbil. Doufám, že se nějak zlepšila a mě se kniha bude líbit. Zní zajímavě, no ne?

__________________________________________________________________________________

Panenka z kostí – Holly Black (JOTA)
Zach, Poppy a Alice byli přátelé odnepaměti. A dlouho spolu hráli jednu zvláštní hru, kterou si sami vymysleli. Jen několik figurek a především pořádná dávka fantazie jim stačila k vytvoření vlastního světa obydleného piráty a zloději, mořskými pannami a válečníky. Těm všem vládla záhadná porcelánová panenka – Velká královna.

Ale Zachovi je už dvanáct a otec ho nutí, aby dal před hraním si na něco přednost hraní basketbalu. Když mu jednoho dne vyhodí figurky, Zach přestane hrát, ale stydí se ostatním prozradit skutečný důvod a sám sobě namlouvá, že už o hru vlastně ani nestojí. Zdá se, že je jejich přátelství konec, dokud Poppy nepřijde s nečekanou, vzrušující výzvou. Prohlásí, že se jí zdává o Královně – a o duchu holčičky, která nenajde klid, dokud porcelánovou panenku někdo nepohřbí do jejího prázdného hrobu.

A tak se všichni tři vydávají na tajnou výpravu, aby uložili Královnina ducha k věčnému odpočinku. Nic se ale nedaří podle plánu a s tím, jak se zdánlivě nenáročný výlet mění v dobrodružné putování, se začínají dít děsivé věci.

Můj názor: Na Panenku z kostí se neuvěřitelně těším. Označila bych ji za své druhé knižní přání na měsíc listopad. No není to tajemné, hororové a děsivé? Nemůžu se dočkat!
__________________________________________________________________________________

A na jaké knihy se těšíte vy? Zaujala vás nějaká?

14 komentářů:

  1. Ja sa teším na Eleanor a Park, Sofi Oksanen - Baby Jane a na Syna od Joa Nesbøho. Z tvojho zoznamu ma zaujala Dívka, která se dotkla nebe, asi ju tiež pridám do wishlistu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak z těchle knih jsem slyšela akorát o tom Destrukčním deníku, i když já bych preferovala anglickou verzi, a potom o Čtyřce - zrovna jsem dočetla DIvergenci, tak snad se někdy dokopu až k tomuhle dílu.. Jinak mě docela zaujala ta Kniha přání - zní to vážně skvěle a navíc vánočně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy, doufám, že si ji budu moci přečíst o Vánocích. :)

      Vymazat
  3. Já se hodně těším na Život jedna báseň, Čtyřku a na Dash & Lily: Kniha přání.

    OdpovědětVymazat
  4. Nevítaní ma zaujalo asi najviac, znie to skvelo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem na to zvědavá, ale bojím se zklamání. I tak zkusím. ;)

      Vymazat
  5. Samé krásky tady máš a na řadu z nich se taky těším! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, na některé tituly se nejde netěšit. :D

      Vymazat
  6. Destrukční deník jsem si pořídila v angličtině a můžu Ti ho vřele doporučit! Je to vážně zábava a já se do něj opravdu zamilovala. Jinak na spoustu knih čekáme společně :D Život jedna báseň a Čtyřka, aach. Už aby to všechno vyšlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to děkuji, určitě si ho pořídím. ;) A souhlasím s Tebou! :D

      Vymazat
  7. Těším se skor na všechny :) Akorát Panenku z kostí a Dívka která se dotkla nebe jsem do teď neznala, takže uvidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořádně si je prohlédni, vážně stojí za pozornost! ;)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)