Měsíční shrnutí za říjen 2014

11:01 kouzelná klubovna 7 Comments

Ahoj!
Tak jsem tady a přináším vám své první knižní shrnutí. Velice ráda "očumuji" hromádky knih ostatních, proto jsem se rozhodla pro vás fotit i ty své. A co tedy přibylo v mé knihovně za říjen?

Celkem za říjen 2014 v mé knihovně přibylo 5 knih a jedna kniha, která ještě nevyšla.
Z toho jsou dvě knihy jako recenzní výtisky, dvě jako dárek a dvě jako výhra. 


Na recenzi jsem dostala tyto dvě knihy:

Violet Eden - Objetí
Knihu už jsem přečetla, můžete si přečíst i recenzi. Neřekla bych, že to byla nějaká pecka, ovšem byla to hezká oddechovka, která utíkala docela rychle.


Populární snadno a rychle
Tuto knihu jsem dostala od Fortuni Libri...ještě jsem se k ní nedostala, ale v nejbližší době se chystám. Co jsem si v ní tak listovala, tak jsem si říkala, že to pro mne bude takový menší oříšek, protože většinou tenhle typ knih nečtu. Ale co, všechno se musí zkusit.


Potom jsem dostala dvě knihy jako dárek, jednu od mé kamarádky Kačky a druhou od mé rodinky. Dostala jsem je k svátku, který jsem oslavila 19.října.

Čistý
Knihu právě čtu, jsem někde za půlkou a docela jsem se sekla. Ale to nevadí, myslím, že je to způsobeno tím, že si knihu chci pořádně vychutnat. Je vážně skvěle propracovaná, mezi řádky uvidíte autorčinu snahu, ale někdy je to přehnané a tím pádem až zdlouhavé. Ale ne, počkejte si na recenzi. 
Ještě jednou děkuji, mami a tati! :)  


Potrhaná křídla
Knížku už mám přečtenou, byla skvělá. O tom se můžete přesvědčit v mé recenzi. Takže myslím, že není co dodat. Až na...také Ti moc děkuji, Kačko. 


Knihou, kterou jsem vyhrála ve Víkendovce od CooBoočka, je Selekce. Z knihy jsem byla unesená, neustále jsem si prohlížela její obálku i záložku. No prostě nádhera. Chcete si přečíst i mou recenzi?


No a poslední knížkou, je pokračování knihy Zapomnění od Kateřiny Pojkarové. Kniha zatím nevyšla, ovšem já už se k ní dostala díky výhře v jedné soutěži. A nebojte, myslím na vás. Jakmile ji přečtu napíšu pro vás recenzi. Ostatně jako na všechny knihy. Těšíte se? 



A jaké knihy za říjen přibyly u vás?

Hezký den přeje Michaela

PS: Chystám se do kina na Interstellar, tak se těšte na recenzi. Těšit se můžete také na Ze světa filmu o Dárci.

7 komentářů:

  1. U mě za říjen bohužel nepřibylo nic :( Jako obvykle nemám tolik peněz, ale to mi nezabraňuje chodit do knihkupectví a neustále po knížkách pokukovat :D
    Knížky vypadají nádherně a Selekci ti závidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani já si moc knih nekupuji, bohužel jsou knihy moc drahé. :( Ale ano! I já očumuji spoustu knih! :D

      Vymazat
  2. Velmi pekné knižky ti pribudli! A tú výhru ti nenormálne zàvidím! 😍
    U mňa na blogu môžeš nájst mesačnú chvastačku, tak máš knihy vypísané (nechce sa mi to vypisovať :D)
    www.readingbookswithlove467.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné knihy... Potrhaná křídla bych chtěla přečíst a na pokračování Zapomnění se těším, první díl se mi hodně líbil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Návrat, neboli pokračování Zapomnění, vyjde co nevidět. 6.12. ve Slatiňanech bude slavnostní otevření - https://www.facebook.com/473983662708928/photos/a.478737752233519.1073741829.473983662708928/696963807077578/?type=1&theater

      Vymazat
  4. Krásné knihy, zvlášť Potrhaná křídla a Selekce. Obě jsem četla a jsou úžasné, doporučuji! :) A Čistý taky nevypadá špatně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě přibyl jeden recenzní eBook, Andělé všedního dne a jednu knihu jsem si koupila, Bouře ve stínech. Málo přírůstků, ale to nevadí :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)