Už zase nový vzhled?

10:05 kouzelná klubovna 18 Comments





Po nějaké době vás, milí čtenáři, zdravím.
Na blogu se zase stalo trochu změn a já vás s nimi seznámím. A také se dozvíte, jak se mi vlastně vede.





Co vás asi nejvíce praštilo do očí, je nový vzhled. Ano, už je zase nový....možná si někdo z vás klade otázku: A proč?

Tak tady máte odpověď.
Předchozí vzhled se mi velice líbil, ovšem nebyl můj. I jako předchozí vzhledy jsem si ho našla na internetu, takže v něm nebylo nic mého. A tak jsem si řekla, že vytvořím svůj vlastní. Řeknu vám, že je to souboj na život a na smrt, protože je to...no, mazec. :D Asi tři hodiny jsem tvořila vzhled v jednom programu, ovšem nezjistila jsem, jak ho dát na internet. A tak jsem si musela poradit jinak.

Velkou radost mám z hlavičky blogu, jsou tam kreslené obrázky, které já přímo zbožňuji!

Ale největší radost mám z menu, které je rozbalovací! :) Taky jste si toho už všimli? A jak se vám líbí? To bylo mé největší přání, nad kterým jsem strávila něco kolem dvou hodin. Ale je tam! :D
  
Jak se vzhled líbí vám?

A teď je tu druhá otázka. Jak se vede mně?
No, povím, že nic moc. Vůbec nemám na nic čas, nemám ani chuť na čtení, a proto jste už dlouho nečetli žádný článek. Učím se do školy, věnuji se dramaťáku a tím to končí. Teď mi ještě začne příprava na přijímací zkoušky, takže budu číst ještě méně. Ale nebojte, budu se snažit přidávat články častěji. Ale předem vás upozorňuji na to, že jsou pro mě tento školní rok přednější přijímací zkoušky. ;)

A jak se vám vede? Co máte rozečteno?  :)

Mějte se krásně....a hezký víkend!

18 komentářů:

  1. Nový vzhled blogu je naprosto božský, moc se mi líbí :) Já aktuálně absolutně nestíhám, mám doma na přečtení asi třináct knih (a to myslím jen ty, co musím rychle přečíst, pak mám asi dalších třicet, možná čtyřicet) takže o-ou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) A nápodobně.....i když já těch knih nemám tolik jako ty! :)

      Vymazat
  2. Naprosto Tě chápu, já jsem totiž také takový designový maniak :D Mám na blogu víceméně pořád stejný design, protože jsem se zařekla, že velké a radikální změny dělat nebudu, ale to víš, že se občas klepu touhou ho změnit :-D
    Jinak Tvůj nový se mi moc líbí. Je to moc pěkně přehledné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď jsi mě nazvala opravdu dokonale. :D Ano, já ho už teď také nebudu měnit, konečně jsem spokojená. :) A děkuji, jsem moc ráda, že se líbí.....ufff. :D

      Vymazat
  3. Vzhled je strašně strašně pěkný. Taky mám moc ráda kreslené postavičky :) nejvíc se mi líbí ta nalevo. Právě čtu poslední díl drahokamů a nemůžu se dočkat až ho dočtu a vezmu si Selekci :)
    http://sisibookhot.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. :) A jak se Ti drahokamy zatím líbí? A musím říct, že máš skvělý vkus! :) Dej vědět, jak se Ti obě knihy líbily... :)

      Vymazat
    2. Není za co. :) Z drahokamů jsme zatím nadšená :) Děkuju moc. :) Rozhodně vědět dám :)

      Vymazat
  4. Úžasný nový vzhled, zamilovala jsem se do něho :) Ten předtím byl taky fajn, ale tento je takový "přátelštější", opravdu nádhera :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Moniko, udělala jsi mi radost. ;)

      Vymazat
  5. Krásný, povedený vzhled! :) Moc se mi líbí a určitě to muselo dát spoustu práce :) Hlavně je blog přehledný a líbí se mi i to rozbalovací menu :) To bych se taky chtěla naučit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) Jsem moc, moc ráda, že se Ti líbí! A pokud chceš, klidně mi napiš na e-mail, a já Ti pošlu návod, podle kterého jsem to dělala. ;)

      Vymazat
  6. Nový vzhled je nádherný :) Vlastně se mi líbí víc než ten minulý :)
    Teď mám rozečtený Hádův chrám a Společenstvo prstenu + knížku do angličtiny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsem opravdu moc ráda, že se vám, mým čtenářům, líbí. To je to nejdůležitější. :)
      A dej vědět, jak se Ti knihy líbily! :)

      Vymazat
  7. Můžu se zeptat - moc se mi líbí obrázky na hlavním panelu nahoře; holčina co šte šasopisy a ta co má ty nákupní tašky. Můžu se zeptat kde jsi je našla popřípadně odkaz? Docela by se mi hodily na blog, nevím co takového "cute" tam dát a tohle je ideální. ♥ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      jsem ráda, že se líbí, ovšem zajímalo by mě, na co je potřebuješ. Pochop, prosím, že jsou hlavičkou mého blogu,a že bych chtěla, aby také zůstaly. Díky za odpověď, věřím, že se domluvíme. ;)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)