Já něco vyhrála!

6:00 kouzelná klubovna 6 Comments

http://static2.hypable.com/wp-content/uploads/2013/12/how-to-make-a-christmas-book-tree.jpg?0ac34c

Ahoj, milí čtenáři,
Vítám vás u svého tak trochu „vykecávacího“ článku. Dnes se dozvíte, jak se mám, jak se těším na Vánoce a co je nového.

Zaprvé bych se vám chtěla pochlubit tím, že jsem něco vyhrála! Konečně!!! Poprvé v životě jsem vyhrála knihu z nějakého knižního blogu. Tentokrát za knížku a další drobnosti vděčím hned dvěma bloggerkám. Ten první píše Šárka z blogu Sleeping fox a druhý blog píše Anička z blogu Le monde d´Anna.

Pořádaly vánoční giweaway a ptaly se na dvě lehoučké otázky. Tady jsou. A spolu s nimi i mé odpovědi.

1) V jaké knize byste nejradši prožili Vánoce a proč?
Vánoce bych chtěla prožít v knize, kterou napsala Ruta Sepetys. Už tušíte? Ne, nebojte, není to kniha V šedých tónech. Sebevrah nejsem. Je to knížka Potrhaná křídla. A proč? No protože se mi moc líbí ta doba. Navíc Josie jsem si moc oblíbila, a kdybych s ní mohla strávit Vánoce. Fííha, to by bylo něco. A nebudu zapírat, že by se mi nelíbilo potkat i toho skvělého květináře! :)

2) Kterému knižnímu hrdinovi byste dali dárek, co by to bylo a proč?
A u Ruty Sepetys také zůstanu. Dárek bych dala Leně a její rodině z knihy V šedých tónech. Bylo by to teplé oblečení, jídlo, léky a deky. Také bych je obdarovala slovy naděje a povzbuzení. Proč? Protože mi rve srdce představa, že se něco takového dělo. Je to opravdu kruté a vyčerpávající. A myslím, že tento dárek by byl alespoň trochu nápomocný.

Holky vybraly hned čtyři výherkyně a já byla mezi nimi! Nejdříve to vypadalo tak, že balíček dostanu až po Vánocích, ale jelikož Šárka jela do Pardubic, mohla mi balíček předat osobně. Ještě jednou jí za to moc děkuji. Byla velice sympatická a příjemná. Moc ráda jsem Tě poznala, Šárko. :)

A co jsem vyhrála? V balíčku mě čekala kniha Nebe může počkat, která mě svou anotací dost zaujala. Dále jsem nalezla krásné náušnice a lak na nehty. Jako sladká tečka bylo i výborné cukroví, které jsem hned se svým bráškou zhltla. :D

Ještě jednou moc děkuji…


A co se děje dál? Jsem šťastná jako blecha, protože jsou konečně prázdniny. Užívám lenošení a čtení. Koukám na filmy a pohádky, užívám vánoční atmosféry.

Další a poslední novinkou jest to, že jsem se odvážila a pořídila si Destrukční deník. Sice na něj ještě čekám, ale už teď se nemůžu dočkat. :D

Také nezapomeňte, že zítra začíná Winter reading. Doufám, že máte přichystané hrníčky na čaj, náladu něco vymýšlet či tvořit a nápady. Už to vypukne! Těšíte se?

Zatím se mějte krásně a užívejte čtvrté adventní neděle.




Zdroj obrázku: tady

6 komentářů:

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)