Měsíční shrnutí za listopad 2014

6:00 kouzelná klubovna 18 Comments

Páni, ten čas letí. Ani jsem si to nestačila uvědomit a je tu další Měsíční shrnutí. Tentokrát za listopad 2014. Jaké krásky u mě přibyly?


Nejdříve jsem si myslela, že listopad bude docela chudý, ale ukázalo se, že neodolám a nějaké ty knížky si pořídím. Chápu, většina z vás si koupí kolem dvanácti knih, ale já zase tolik peněz nemám. A proto je u mě zázrak, když se odhodlám a do knih zainvestuji. A tento měsíc to byla docela levná investice. :)


Po dlouhé době jsem navštívila Levné knihy. Tam na mě čekala kniha Přechod od Justina Cronina. Nejdříve mě zaujala obálka, která se nádherně leskne, a potom i anotace. (Jak můžete vidět, ta malá mrška se nechce nechat vyfotit!) Koupila jsem ji za pouhých 49 Kč. No není to nádhera? Zvlášť, když původně stála přes čtyři stovky!


Poté jsme s maminkou navštívila knihkupectví Dobrovský, kde jsem objevila sérii PoloSvět, kterou napsal Rod Rees. Nejdříve jsem ji tam nechala, ale nakonec jsem neodolala a knížky si pořídila, jelikož každý díl stál pouhých 78 Kč! No není to krása? Musím říct, že se obálky v knihovně krásně vyjímají.


A poslední knížkou jest Posedlost, kterou právě čtu. Nebudu vám nic prozrazovat, prozradím jen to, že se v knize vyskytují i Čarodějnické procesy. Kniha je hodně tajemná a napínavá. Brzy můžete očekávat recenzi. Také očekávejte recenzi na Návrat od Kateřiny Pojkarové, pardubické autorky.


Nedávno jsem viděla film Labyrint, který je opravdu skvělý. Musím říct, že jsem docela dostala chuť na knihu. Uvidím, uvidím...

Jinak opožděně přeji krásnou první adventní neděli! Doufám, že jste si ji užili stejně jako já. :)

A co vy? Jaké knihy jste za listopad "nasbírali" vy? A jak jste strávili první adventní neděli?

Užívejte první prosincový den! Michaela

PS: Nezapomeňte se přihlašovat do Winter readingu!

18 komentářů:

  1. Tomu Přechodu v Levných knihách stále odolávám. :D Posedlost jsem v listopadu dostala k recenzi a zatím jsem se do ní nepustila, takže nevím, jaká bude, ale když říkáš, že je tajemná a napínavá, tak rozhodně bude stát za to. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Osobně Ti Přechod doporučit nemůžu, protože jsem ho ještě nečetla, ale na Databázi knih má velké hodnocení. :) A do Posedlosti se pusť, moc se mi líbí. :)

      Vymazat
  2. Moc nechápu, jak ti tolik knížek může připadat málo. Já třeba za listopad si nekoupila žádnou pro sebe, začínám kupovat na Vánoce a hlavně se těším, na tu sbírku, co dostanu^ Jinak zajímavý výběr :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Ti to povím takhle: Pro mne je 5 knih za měsíc hodně, ovšem pro ostatní knihomoly, kterým přibývá okolo 12 knih, je to málo. :D Jinak děkuji za komentář. ;)

      Vymazat
  3. Skvelé úlovky. A ten Polo svet.. sériu som videla v obchode po 3,55€ :) aj som nad ňou rozmýšlala.

    www.readingbookswithlove467.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se na ni v nejbližší době chystám! ;)

      Vymazat
  4. Krásné přírůstky. Přechod bych si chtěla přečíst. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) A na Přechod už se také těším. Jééé, to budou vánoční prázdniny. :D

      Vymazat
  5. V Levných knihách jsem taky lovila, akorát já jsem si z tama odnesla Železnou sérii a svět Tryllů (ten pocit, když mi chybí 1. díl, nesnáším! Kdybys Dědičku někde viděla skladem, dej vědět. :D) + Zásvětí. Na beletrii jsem objednávala všechny tři knížky od Hooverové, Potížistku, Destrukční deník a už si to všechno vlastně ani nepamatuju. :D Od Joty mi přibyla Easy? a reading copy of Losing It. Z Albatrosu mi taky něco přišlo, ale vypisovat to raději už nebudu. Rozhodně žádnou z tvých přírůstků jsem si nekoupila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Železnou sérii mám moc ráda, byla to jedna z prvních fantasy knih, kterou jsem dostala. Dědičku jsem také sháněla, ale nemohla jsem ji najít, takže nevím. :( A jaký je Destrukční deník? Docela by mě to zajímalo, i když si uvědomuji, že bych na to neměla srdce. :D A Easy? bych si také chtěla přečíst. :) Díky za Tvůj komentář! :D Moc ráda jsem se o Tobě něco dozvěděla! ;)

      Vymazat
    2. Nápodobně a strašně mě mrzí, jak bídně to vypadá s vydáním zbývajících dílů. Zatím jsem v DD neohla ani rožek! :D Zato jsem si ho stihla koupit podruhé - tentokrát v kamenném knihkupectví a pro bráchu ségřiné spolužačky.
      Čtenáři jako já jsou vždycky rádi, když se jim dostane odezvy. :)

      Vymazat
    3. Ano, je to vážně zlé. :( No a s tím Destrukčním deníkem je to dost vtipné. Kdy na to sebereš odvahu? :D

      Vymazat
    4. A kdy pak ty sebereš odvahu si ho pořídit a začít ničit? :D Myslím, že si ho stihnu pořídit i potřetí, aby se ségra nemusela závistivě koukat, i když vlastně není na co, protože jsem Destrukčním deníkem nepohla ani o milimetr a o dosedání prachu taky nemůže být řeč, jelikož nad ním je hromada jiných věcí, které Destrukčňák spolehlivě chrání. :D

      Vymazat
    5. Nooo, asi po Vánocích. Už jsem se rozhodla....teď se na to ještě psychicky připravit. :D

      Vymazat
  6. Posedlost zrovna čtu a nad Polosvětem jsem se také zamýšlela, ale jelikož jsem tento měsíc utratila už skoro 500 za knížky, tak jsem si řekla dost :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi udělala správně. I když já být tebou, tak neodolám a PoloSvět si koupím. :D A na Posedlost tu brzy bude recenze! ;)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)