Návrat

6:00 kouzelná klubovna 0 Comments


Na Karmalechu není bezpečno ani po vyhraném souboji. Pro děti hradního pána je nejlepší ukrýt se i se svou vychovatelkou Kaylou na čas v Larne. Nečekané nebezpečí však číhá i tam...
Podaří se jim vrátit se zpět domů? Setká se Kayla ještě někdy s Mannym? A jakou roli v tom všem hraje Poutník?
Vyvrcholení příběhu, který začal v předchozí knize Zapomnění, přinese mnohá překvapení.

Pokračování knihy Zapomnění...


Knihu Zapomnění jsem vám vychválila až do nebe.  Opravdu se mi líbila. Co říkám na druhý díl, který vyjde 6.12.2014? Tady máte mou odpověď…

Na začátek vám řeknu, že se kniha skvěle hodí na zimu. Proč? Protože se část odehrává v zimě. S Návratem jsem trávila večery. Do ruky jsem si vzala čaj a proplouvala jsem jednoduchým příběhem.
Jedná se o velice předvídatelnou knihu. Ale ani to vám nezkazí náladu. Já osobně si užívala každý řádek, všechno plyne tak rychle a příjemně. Návrat je oddechovka od různých fantasy a YA knih. Opravdu jsem tuto změnu uvítala. A věřím, že vy ji uvítáte také.

Musím říct, že jsem ze začátku nevěděla, o čem kniha bude. Po prvním dílu mě vůbec nic nenapadalo. Autorka mě mile překvapila, dokázala udělat něco, co by řada z nás nevymyslela. I tak se ovšem více přikláním k prvnímu dílu. Zaujal mě mnohem víc. (čti: Bylo tam víc romantiky.)

Když si zpětně pročítám své poznámky, skoro na každém řádku se mi objevuje: milý, milá, milé… To se mi ještě nikdy nestalo. Tak tedy pár odstavců se slovem milý…

Z knížky budete cítit, jak je autorka milá, sympatická a přátelská. Už jsem se s ní mohla dvakrát setkat a vždy jsem si řekla, že je hrozně milá osoba, a že by takových přátelských osůbek mohlo být více.

Když se po přečtení zpětně zamyslíte a budete se snažit knihu popsat jedním slovem, napadne vás slovo milá. Ano, Návrat tak opravdu působí.

V knize naleznete akci, které bude poměrně dost, ale ne tolik, abyste si řekli WOW! Přátelství, naději a smutek.  Romantiky nás moc nečeká, té jsme se nabažili v prvním díle. A mně ta romantika opravdu chyběla.

Postavy jsou samotnou kapitolou. Není to tak, jako v knihách bývá, že je hlavní postava a tu známe dokonale, zatímco ostatní postavy jsou přebytečné. Tady je to tak, že každá postava má svůj příběh, svoji povahu, své chování. A to je skvělé. Autorka si s postavami opravdu hraje, s některými hraje nebezpečnou hru, a to se mi líbí. Myslím, že postavy jsou největším plusem knihy.

A asi vás nepřekvapí, když řeknu, že konec byl milý. Jsem spokojená, oba díly se mi líbily. Ale jak už jsem psala, první na mě udělal větší dojem.

Ani nevím, co této knize vytknout. Jedná se o tak jednoduchou a přátelskou knihu, že to snad ani nejde. Knížka se mi líbila, vám bych doporučila zkusit aspoň první díl, věřím, že řadu z vás nadchne. Návrat si svým návratem zaslouží…

Můžete si přečíst rozhovor s autorkou či ji navštívit na jejích oficiálních FB stránkách.

Krásný den přeje Michaela

0 komentářů:

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)