Prožijte příběh s dívkou beze snů...

6:00 kouzelná klubovna 8 Comments



Středoškolačka Helen z ostrova Nantucket je polobohyní. Patří totiž k rase Následníků, k potomkům řeckých bohů, kteří mají mnohá nadpřirozená nadání, ale jejich životy poutají prastaré zákony a kletby. Jedním z největších prokletí jsou Furie, které nutí Následníky z různých rodů, aby se mezi sebou zabíjeli ve jménu dávné krevní msty. A Helen je zřejmě jediná, kdo si s Furiemi může poradit. Jen ona totiž dokáže sestupovat do podsvětí a hledat přízraky pomsty ve strašlivé říši pána mrtvých.

http://2.bp.blogspot.com/-rVE_QWbMWBk/VAoQZZKvwrI/AAAAAAAAMWo/oSZg_RTAu00/s1600/Josephine%2BAngelini.jpgNeustálé cesty do pekla a naprostý spánkový deficit si ale brzy začnou vybírat svou daň. Helen je unavená, nemocná a ke všemu ještě zoufalá ze své zakázané lásky k dalšímu Následníkovi – Lucasovi. Když už se zdá, že za pátrání po Furiích dívka zaplatí tu nejvyšší daň, získává náhle v podsvětí pomocníka: tajemného a nádherného mladíka, potomka krásné Afrodity…
Helen jako poutník podsvětím ví, že láska je silnější než smrt. Ale je také silnější než prastaré kletby?

První díl této série se mi velice líbil. Byl napínavý a kouzelný. Teď je tady i druhý díl. Co na něj říkám? To se dozvíte právě teď. 


http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/ce/b6/dc/ceb6dc8de16bc6d78a21bcc7b1d309b9.jpgDo knížky jsem se okamžitě začetla. Nemusela jsem se k ničemu nutit, bavilo  Ovšem když se nad tím zamyslím, v prvním díle jsme moc bohů nepoznali. Za to zde…fíííha, tady jich bylo. Já jako neznalec jsem to velice ocenila, konečně jsem měla možnost je poznat.
mě se vrátit do příběhu o polobozích a bozích řecké mytologie.

Co mě okamžitě trklo do oka, byl fakt, že se autorka změnila. Ne, počkejte…ona se o hodně zlepšila! Vše více rozváděla a psala skvělá přirovnání. Opravdu se z ní stává lepší autorka. Hrála si s dialogy i dějem. Bylo to pro mě velké a milé překvapení.

Pokud si pokládáte otázku, jestli v knize naleznete akci a napětí, mám tu pro vás odpověď. Ano, naleznete. A že jí nebude málo. Jako v předchozím díle se napětí stupňovalo. Další novinkou pro vás bude pokládání dalších a dalších otázek.
http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/01/2c/46/012c46d49ba8f86702ec88efee8f8915.jpg 
Zaručuji vám, že se do děje budete zamotávat. V některých částech je tak složitý, že si určité odstavce budete číst znova a znova, abyste vůbec pochopili, o co vlastně jde. Abych ale jen nechválila, musím říct, že se mi někdy zdálo, že se do toho všeho zamotala autorka s námi a nevěděla, jak se z toho vymotat. Vždy to ale nějakým zázračným způsobem zvládla.

Dalším, pro mě šokujícím, překvapením byly postavy. Ony se od toho prvního dílu změnily! Bylo to hodně zvláštní, ale co se dá dělat. Někteří mí oblíbenci se stali postavami, které jsem neměla ráda. A to je podle mého názoru špatně.

Abych pravdu řekla, Lucas mi leze na nervy. A to neskutečně. Nemám ho ráda a asi už nikdy mít nebudu. Podle mě se ze všech postav změnil nejvíc a to je veliká škoda.

http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/3f/8c/e0/3f8ce09db322d24444f544ccd84e119b.jpgHelen. Ach, Helen. Po prvním dílu jsem ji neměla ráda. Jak se zachovala…no, to je na hodně dlouhé povídání. Ale během druhého dílu si mě získala zpátky. Myslím, že není zase tak špatná. Někdy.

Nevím proč, ale kniha mě prostě baví, je skvělé ji číst, užívám si každý řádek. Asi v sobě něco má. Něco, co mě přitahuje. Je to čtení plné akce, hádanek i lásky. Všem, hlavně milovníkům řecké mytologie, tuto sérii doporučuji, myslím, že vás nezklame. Aspoň v to doufám. Za sebe mohu říct, že druhý díl byl mnohem lepší. Proto jsem zvědavá, co nám autorka přinese ve třetím, zároveň posledním, dílu. Knize mohu s radostí dát…

Za poskytnutí recenzního výtisku vděčím internetovému knihkupectví MEGAKNIHY. Děkuji. Naší vzájemné spolupráce si velice vážím.
 Knihu si s velkou slevou můžete koupit tady.


Zdroje obrázků: tady, tady, tady a tady.
 
Mějte se krásně!

8 komentářů:

  1. Ale ne... Vím, že řeším blbosti, ale snad neudělá autorka Lucasovi to samé, co provedla Tahereh s Adamem. Ségra se mi k tomuto dílu moc nevyjádřila, z toho jejího "hmm" jsem moc teda nepobrala. Těším, těším. Už jsem se lekla, že jsi této knize dala stejné hodnocení jako Najít Sky. Nějak se přes tu knihu nemůžu přenést.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, co udělala Tahereh s Adamem, ale co se stalo Lucasovi...no, nebudu spoilerovat! :D Na knihu se rozhodně těš, mám ji moc ráda. :) A ne, nedala, ovšem po Tvém názoru se snažím na všechno dívat víc objektivně. :D A nemůžu každé knize dát body zadarmo. Věřím, že třetí díl nezklame. :)

      Vymazat
  2. Tuto knihu neznám, ale má krásnou obálku a vypadá zajímavě. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A zajímavá rozhodně je. ;) Přečti si ji!

      Vymazat
  3. ahoj :) Pozývam ťa na moju novoročnú giveaway :) http://korytna.blogspot.sk/2014/12/novorocna-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, po přečtení tvé recenze mi to prostě nedalo a knihu jsem si musela zarezervovat v knihovně :D jo a naštěstí už nám zapojili wifi :3 a četla si už knihu Rozdělená srdce?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To Tě chválím! :D Věřím, že se Ti bude líbit. ;) A ne, Rozdělená srdce jsem nečetla. ;)

      Vymazat
  5. Ja som čítala prvú časť a celkom sa mi páčila, ale k pokračovaniu som sa ešte stále akosi nedostala :/ Neviem čím to je, ale akosi nemám potrebu v sérii pokračovať, no tvoja recenzia ma tak trochu navnadila a možno sa do nej nakoniec predsa len pustím. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)