The Grinch Book TAG

11:01 kouzelná klubovna 16 Comments




Tohoto TAGu jsem si všimla u Ilonky z blogu Knihy v srdcích. Jako vždy mě TAG zaujal, a tak se s vámi o něj podělím. Budu ráda, když v něm budete pokračovat, stojí za to.

TAG spočívá v tom, že na každou z katastrofálních situací musíte vymyslet postavu, knihu či sérii, která se k tomu hodí. Příjemnou zábavu!

1.Polovina světélek na vánočním stromečku je vyhořelá: Jmenuj knihu, sérii nebo postavu, která začala dobře, ale pak to s ní šlo z kopce.
http://ecx.images-amazon.com/images/I/81y7jSoqeGL.jpg 
Asi vás má odpověď překvapí, ale domnívám se, že série, se kterou to šlo z kopce, je Divergence. Momentálně nejspíš na obrazovku koukáte s otevřenou pusou, ovšem vyslechněte mě. Když se nad tím zamyslím, první díl mě neuvěřitelně nadchnul. Těšila jsem se na druhý díl, avšak Rezistenci jsem přečetla tím stylem, že jsem si říkala, že se to rozjede. A tak nějak jsem dočetla do poslední tečky. 
Ale Aliance…fíííha, ta se rozjela až na konci. Proto volím Divergenci.

http://www.andrewfukuda.cz/picture/upoutavky-home/booklet.png2.Otravná prateta Sally, která tě nenechá o samotě: Jmenuj knihu, která se ti nelíbila, ale kterou očividně všichni ostatní milují, takže nikdy nezmizí.

Jako první mě napadla kniha Hon. Všichni jsou z ní paf, čtou další díl a píši kladné recenze. Já se však musela nutit, abych vůbec první díl dočetla. Kniha mě ničím nezaujala, zdála se mi neoriginální a…ano…nudná. Nechci nikoho urážet, každému se líbí něco jiného. Ovšem já už k této sérii nikdy ani nečuchnu.


http://obalky.kosmas.cz/ArticleCovers/153631_big.jpg3.Tvůj domácí mazlíček neustále převrhává vánoční dekorace: Jmenuj postavu, která neustále něco kazila ostatním (nesmí to být záporák!)

Teď mě nenapadá žádná postava, která by kazila věci ostatním. Napadla mě postava, která kazila něco sobě. A to život. Jedná se o osmnáctiletého kluka z děcáku, který se jmenuje Tony. Je hlavním hrdinou knihy Držkou na rohožce od Ivony Březinové. Při čtení jsem si říkala, co to proboha dělá, proč si to všechno dělá. Celou dobu jsem nad ním akorát kroutila hlavou. Pro mě je postavou, která to nemá v životě lehké. Ale i tak si za to může sám.


http://www.fragment.cz/picture/shop/cz/zbozi/big/v_hunger%20games-sila%20vzdoru-tit-201780-03.gif4.Slyšíš své rodiče dávat dárky pod stromeček a zjišťuješ, že Ježíšek není skutečný: Jmenuj knihu, která ti byla naspoilerována.

Naštěstí nejsem ten případ, že by mi ostatní čtenáři naspoilerovali Alianci. Naštěstí jsem ji četla brzo, takže komentáře vyzrazující děj pro mě nebyly překvapením. Ovšem lituji ty, kteří si komentáře přečetli a věděli, jak to všechno dopadne. Kniha by mě nebavila číst, takže obdivuji všechny, kteří se přes to zjištění přenesli a knihu si přečetli. Mně ovšem byl naspoilerován třetí díl Hunger games. Bylo to omylem při rozhovoru, který pro vás chystám. Myslím, že se to dá překousnout, rozhodně se na to snažím zapomenout. :D

5.Venku mrzne: Jmenuj postavu, se kterou ses zkrátka nemohl ztotožnit.
http://fanzine.topzine.cz/wp-content/uploads/2012/11/kiersten-white-paranormalove-ilustracni.jpeg 
Těžká otázka. Vážně. Počkejte. Projedu si seznam knih, které jsem četla…Ááá, už to mám! Je to hrdinka Evie z knihy Paranormálové. Bože, já ji tak nesnášela! Už od začátku mi lezla na nervy, pořád jsem ji nemohla pochopit. Většinou s hrdinkami či hrdiny problém nemám, ale tady. Bože!

6.V rádiu neustále hrají "All I Want For Christmas is You" od Mariah Carey a díky tomu máš anti-romantické pocity: Jmenuj pár, který jsi nemohl vydržet.
 
Začínám se potit. Opravdu. Otázky jsou čím dál zapeklitější! Prosím, neukamenujte mě. Po dlouhém přemýšlení a uvažování volím pár Leo a Beatrice, který vystupuje v knize Bílá jako sníh, rudá jako krev. Ti dva mi k sobě moc nesedí, navíc jsem fandila někomu jinému.


7.Vlastníš kousavý svetr z domácí vlny, který jsi před lety dostal k Vánocům, ale nedokážeš se ho zbavit: Jmenuj knihy, které jsou už nějakou dobu v tvé knihovničce, ty nejsi motivován k jejich přečtení, ale stejně nemáš to srdce se jich zbavit.
 
To je kruté! Nemůžu urážet knihy, které vlastním! Navíc jich nemám tak moc, abych si mohla vybírat. :D Ale nejdéle čeká série Proroctví sester, kterou vlastním už rok. Četla jsem už půlku knihy a opravdu se mi líbila, ale myslím, že si ji schovávám na „horší časy“. :D

8.Babička přejela soba: Jmenuj postavu, ohledně jejíž smrti jsi pořád naštvaný (pozor na případné spoilery!)

http://files.jestrabi-v-krkonosich.webnode.cz/200003894-edaeaeea5f/A%20smrt.jpgTo nemůžu. Víte, já jsem vždycky ráda, když na konci série hlavní postava zemře. Nemusím si domýšlet, jak to s ní asi dopadlo, prostě vím, že je konec. Každého autora, který na to má žaludek, obdivuji. Ovšem smrt vedlejších postav mi vadí. Nebudu jmenovat sérii ani postavu, řeknu vám jen, že se jednalo o mého velkého miláčka.

 
9.Obchoďáky jsou přeplněné lidmi, kteří nakupují na Vánoce: Jmenuj sérii, která má už příliš knih a pokračuje už moc dlouho.

Žádnou takovou sérii neznám. Většinou se zaseknu u prvního dílu. Já jsem typ člověka, který si přečte první díl a místo toho, aby šel číst další, rozečte si novou sérii. Navíc jsem nečetla Upíří deníky ani Školu noci a ani Vampýrskou akademii, takže mě moc dílů netrápí.



10.Grinch: Jmenuj hlavní postavu, kterou nesnášíš (opět ne záporák!)

Víte co, budu upřímná. Nenávidím Gena. Asi víte, z jaké knihy je, kdo ale pořád tápe, je to kniha Hon. Nemám ho ráda, nenašla jsem si k němu žádný vztah. Je to normální tuctový kluk, který není ničím speciální. Takže asi tak.

Doufám, že se vám TAG líbil, a že v něm budete pokračovat. 

 Krásnou třetí adventní neděli přeje
 


Zdroje obrázků: tady, tady, tady, tady, tady, tady, tady, tady, tady a tady.

16 komentářů:

  1. Skvělý tag. Povedené odpovědi. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Jsem ráda, že se líbí. :) Také si ho můžeš udělat, ráda si přečtu Tvé odpovědi. :)

      Vymazat
  2. To jsou skvělý otázky :) Super tag :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem fakt ráda, že se u vás ten tag tolik chytil, vůbec jsem nečekala, že tolik lidí takhle nadchne. :D Ale každý si asi rád trochu postěžuje, no. :D :)
    Och, máš ráda, když na konci série hlavní postava umře? Na jednu stranu chápu tvé důvody, ovšem na druhou stranu bych já sama byla dost smutná, kdybych zjistila, že po tom všem hlavní postava umřela, no. :)
    A mrzí mě, že ti byl naspoilerován třetí díl HG. Ono je celkově vždycky hrozně nepříjemné, když si člověk nevědomky přečte nějaký spoiler.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsi ráda! S tím postěžováním máš asi pravdu. :D
      S tou smrtí už to tak mám. Ne, že bych si to přála pořád, ale jsem ráda, když kniha končí a hlavní hrdina či hrdinka končí s ní. :) Nejlepší by bylo, kdyby všude dopsali, kolikati let se dožili, kolik měli dětí a jak se jim žilo. To bych byla spokojená, protože by byl konec. :)
      Nepříjemné to je, ovšem snažím se, jak jsem psala, na to zapomenout. :D

      Vymazat
  4. Skvělé odpovědi.. U 2 - Ta jednička opravdu není nic moc, ale druhý díl je o hodně lepší. Jsem zvědavá na třetí díl :) 4 - to je škoda.. zrovna u téhle super sérii, musíš na ten spoiler zapomenout! :D 9 - tak to máš dobrý.. Mě přijde, že teď prodlužují skoro všechny série :D Jako například Školu noci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. :) K Honu a této sérii se už nikdy vracet nebudu...zapomenout jsem se snažila, avšak dnes jsem zjistila další spoilery. :/ Takže asi tak... :D

      Vymazat
  5. Super tag, hrozně mě baví odpovědi ostatních a taky se ho chystám udělat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! :D Určitě ho udělej, je zábavný! ;)

      Vymazat
  6. Tenhle Tag mě taky zaujal a jsem ráda, že se šíří :)
    Též mi nebyla naspoilována Aliance, ale souhlasím s tebou, že Divergence byla nejdokonalejší, ty další díly už jen tak přicmrndávali. Ale za konec Aliance autorce líbám ruce a jsem jí naodsmrti vděčná kvůli tomu, jak knihu ukončila :)
    U toho rozhovoru který připravuješ si tedy dej pozor, abys spoilování nepodpořila a nerozšířila ho dále, to by bylo nepříjemné :D
    Většinu ostatních zmiňovaných jsem nečetla.
    Hezké odpovědi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to úplně stejně! Ten konec je prostě boží! :3
      A neboj, nejsem tak hloupá, abych tam ten spoiler nechávala.... :D
      Díky, jsem ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  7. Ahoj, s tou evelyn z paranormálů s tebou naprosto souhlasím. Četla jsi všechni 3díly? :-) a já vím jsem divná, ale vždycky bych si vybrala Retha :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, četla jsem jen 1. díl. :) A já asi taky, ne ve skutečnosti, ale v knize jo. :D

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)