Winter reading: 1. úkol - Dopis Ježíškovi

0:00 kouzelná klubovna 6 Comments


Milí čtenáři a soutěžící!

Vítám vás u prvního úkolu našeho Winter readingu s Kouzelnou klubovnou a čajem! 

Jsem moc ráda, že se vás zúčastnilo celých 41 lidiček. Doufám, že budete spokojení stejně jako se Summer readingem, a že vás to bude bavit! A o co jde v prvním úkolu?

NAPSAT JEŽÍŠKOVI

Mám to dál rozvádět? Myslím, že Ježíškovi psal každý z nás, proto není co dodat. Budu hodnotit originalitu a vtip. Už se moc těším!

Nezapomeňte vyplnit FORMULÁŘ, bez kterého bych vám to nemohla uznat! Vítěz získá 5 bodů navíc a každý, kdo se zúčastní, pak 10 bodů. Hodně štěstí!

Jaký čaj máte rádi?
No já jsem spíše kafová :D Není pro mne dobrého rána bez kafe, ale když kafe nemůžu, tak nepohrdnu jakýmkoliv ovocným :)) - Pavla WinterNew

No... Já čaj moc nepiju, ale poslední dobou jsem ho měla každý den. :D Co se to se mnou děje? Takže můj nejoblíbenější čaj je hm... asi lesní ovoce.:)Proč? Protože je opravdu dobrý. :D  - Kiki

Momentálně žádný, protože jsem od doby, kdy jsem se vrátila z psychiatrie (je to vysvětlení, bylo to pro mě strašný a pili jsme jen hnusnej čaj) čaj nemám moc ráda, ale dřív jsem ho milovala. Zvlášť anglický černý, nebo zelený čaj s broskví :) Jinak teď piju spíš kafe, abych byla upřímná :D - Clara Black

Zbožňuji pečený ovocný čaj, akorát nám letos už došel, ale snad mamka udělá další várku. O:) - Mariella

Asi jakýkoliv ovocný a s pořádnou dávkou citrónu! :D (Asi je jasné, že ten úplně nej je citronový s citronem :3) Zbožňuji kyselé věci, takže je to pro mě požitek, jako čokoláda. :D - Milenne

P.S. Příště budou další! ;)

Krásné pondělí přeje

6 komentářů:

  1. Hotovo, a na email jsem ti poslala obrázek :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nic nepřišlo. :/ Zkus to znovu: kouzelnaklubovna@gmail.com

      Vymazat
  2. Nic jsem si nevymýšlela, tenhle dopis jsem opravdu dala za okno (respektive poslala mailem Ježíškovi), snad ho oceníš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      bohužel mi Tvůj dopis nepřišel. :/ Zkus to poslat ještě jednou. ;)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)