Winter reading: 2.úkol - Knihy s čajem

0:00 kouzelná klubovna 4 Comments


Uvařte si čaj, připravte se a zapojte mozek. Čeká vás nejzáludnější úkol! A vymyslet ho byl velký oříšek. 

Jako vždycky vyberu jednoho vítěze, který získá o 5 bodů navíc, všichni ostatní si k dobru připíší 10 bodů.

Abych vám úkol mohla uznat, musíte vyplnit FORMULÁŘ!!! Nezapomeňte na to!

Jedná se o šest příchutí čajů, ke každé uvedete jednu knihu. Také nezapomeňte napsat, PROČ jste si vybrali zrovna ji. Je to lehké jako facka, ne? Příjemnou zábavu!

1. Jahodová příchuť - Nejromantičtější kniha, jakou jsi četl/a.
2. Citronová příchuť - Kniha, která Tě nejvíce zklamala.
3. Černý čaj - Nejhorší či nejsmutnější konec.
4. Zelený čaj - Kniha s nejhezčí obálkou.
5. Vanilkový čaj - Kniha, která Tě nejvíce překvapila.
6. Skořicový čaj - Nejoblíbenější kniha s tématikou Vánoc.


Jaký čaj máte nejraději?
 
Mezi mé oblíbené čaje patří většinou bylinkové, nebo třeba zázvor a citron. Mám ráda i různé ovocné čaje. Zvykla jsem si je pít bez cukru. Sladím maximálně medem. A proč? Protože jsou hrozně dobré a v chladném počasí nepostradatelné. - Xoxi

Já mám ráda všechny druhy ovocných čajů. :) Hlavně mám tedy ráda granulované než v sáčku. A proč? Protože mi prostě chutnají ze všeho nejvíc. :) - MooX

Zelený čaj ve všech podobách, přijde mi nejvíc osvěžující. A pak matcha, to sice nikomu nechutná, ale já ho mám dost ráda. A nakopne na učení :) - Derpette

Nejradši mám zelený čaj, zvykla jsem si ho pít každé ráno i přes den, ale proč vlastně ani nevím, asi mi připadá, že má nejlepší chuť :) - Monika J.

Za prvé, jsem opravdu velký zastánce sypaných čajů, ty sáčkové většinou nepiji.
Jednu dobu jsem opravdu hodně ujížděla na Touaregu. Teď s příchodem zimy jsem se zamilovala do Sedmero uspokojení - je to něco jako Yogi. Je to tedy černý aromatizovaný čaj a je skvělý s medem a mlékem! :) - Jackelin Mandragor

PS: Prosím Vendulu B., která včera psala dopis Ježíškovi, aby se mi ozvala na můj e-mail: kouzelnaklubovna@gmail.com . Jde o to, že nejsi registrovaná do projektu, proto bych se s Tebou domluvila. Nebo je možné, že jsi se jinak podepsala. Prosím, kontaktuj mě. Moc díky. ;)

Krásné úterý vám přeje
 

4 komentáře:

  1. Hotovo! Ale přiznávám, že to byl opravdu těžký úkol... Tolik úžasných (ale bohužel taky tolik strašných) knih a já z nich mám vybrat jen jednu?

    OdpovědětVymazat
  2. Trochu jsem se u toho zapotila, ale tydle ukoly jsou nejlepší :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší...to byl samozřejmě účel! :D

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)