Winter reading: 3.úkol - Štědrý den

0:00 kouzelná klubovna 8 Comments


Krásné a veselé Vánoce všem!

Dneska vás nebudu dlouho zdržovat, určitě chcete užívat vánoční atmosféry a Vánoc. Dnes k nám přijde Ježíšek a přinese dárky. Co jste si přáli?Ale teď už k dnešnímu úkolu. 


Jde o to vyfotit, natočit, nakreslit či popsat váš Štědrý den. Můžete popsat (vyfotit, natočit, atd.) celý den, můžete ale i jeden jediný okamžik. Fantazii se meze nekladou.

Proto přeji hodně štěstí a hlavně: UŽIJTE SI VÁNOCE. AŤ SE VÁM SPLNÍ VŠECHNA VAŠE PŘÁNÍ!

Já vím, že už vám tím lezu na nervy, ale nezapomeňte vyplnit FORMULÁŘ!!!

Jaký čaj máte rádi?


V zimních měsících piju ráda domácí zázvorový čaj s citronem a medem. V průběhu roku se spokojím s nějakým ovocným, ale mám radši sypaný než ten z pytlíku, už mi postupně přestal chutnat. No a jako takový rituál si ještě ráda dám černý z konvičky, to má tu pravou atmosféru mlhavého večera, ale ten rozhodně nemůžu pít sama, hodí se do skupiny lidí! - Veru z Knižní louky

Já mám ráda jakýkoliv a ráda zkouším nové, takže žádné typy pro tebe nemám :) - Ilona D.

Je to nedobrovolná, ale těžká otázka, řekla bych. Jak můžu ze všech čajů, které mám vyrovnané na poličce v kuchyni a jen nerada se o ně dělím s mamkou, vybrat jeden jediný nejoblíbenější? Nevím, promiň, ale zklamu tě...Nejsem schopná na tak jednoduchou otázku odpovědět... Ale díky za optání, protože čaje mám opravdu ráda :) - Marky

Asi nemám žádný oblíbený, ale celkově příchuť mám nejradši asi pomeranč. :) - bastiana

Úplně nejoblíbenější je od Sagy - lesní plody :) Není ani moc sladký, ani moc kyselý. Ale hlavní je, že mi připadá, že ke mně tak nějak patří. Sice to zní divně ale chutná jako já. :D - VannC

Veselé Vánoce!
 



P.S. Už mě to vážně nebaví, ale dnes prosím dívku, která se včera podepsala jako Lovampires, aby mě kontaktovala buď na e-mail, do vzkazníku nebo do komentáře. Jde o to, že nejsi registrovaná. A pokud ano, tak pod jiným jménem.

PROTO VÁS CHCI VŠECHNY POPROSIT, ABYSTE SE PODEPISOVALI STEJNÝM JMÉNEM JAKO PŘI REGISTRACI. KDO SE PODEPÍŠE JINAK, NEBUDU TO POČÍTAT A PŘIJDETE O DOST VELKÉ BODY. PROSÍM TOLERUJTE TO. NEMŮŽU PO VÁS NEUSTÁLE PÁTRAT!

8 komentářů:

  1. Ale prosím tě, to bych mohla napsat i já, že ti lezu na nervy, i když jsem se poslední dobou krotila nebo spíš nezbyl čas. Všimla sis? :D
    Pohádkové Vánoce a pokud se už do konce roku neozvu, tak měj na paměti, že přání všeho nejlepšího ti přeje Mary. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, hrozně se omlouvám, ale jsem to já. Chodím na hodně blogů, a ty jména se mi občas pletou. Vážně se omlouvám, vím že toho máš i tak hodně. Veselé vánoce přeje Mortical

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem ráda, že to vím. O nic nejde, jen bych Ti nemohla počítat body. ;) Tobě též veselé Vánoce! :)

      Vymazat
  3. Vytvořím nejspíš nějakou fotokoláž z nadcházejícího večera... Nebude Ti vadit, když ji pošlu až zítra nebo pozítří?
    Veselé Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, že ne....plnit je můžete až do 31.12.2014 do 20.00. ;)

      Vymazat
  4. Máš hrozně pěkné úkoly a jsem ráda, že jsem si za svou první challenge vybrala tvoji, je to zas trošku jiné rozptýlení na svátky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem moc ráda, že se líbí. :) Odpovědi Tvé i ostatních mě baví, je to skvělé. :D

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)