Winter reading: 4.úkol - Foto knihy v zimě

0:00 kouzelná klubovna 0 Comments



Ahoj! Vítám vás u dalšího, dnes jednoduchého úkolu! A co máte splnit?

Stačí vyfotit knihu v ZIMĚ!

Užívejte 1. svátek vánoční a volno. Co cukroví, chutná? A jste spokojeni s dárečky? Co jste dostali?
Nezapomeňte vyplnit FORMULÁŘ a fotku poslat na můj e-mail: kouzelnaklubovna@gmail.com !

Mějte se krásně a užívejte pohodičky! Jakou knížku právě čtete?

Jaký čaj máte rádi?

Už od mala piju výhradně čaje červené barvy :D Zvyk je zvyk. - Claristhefangirl

Můj moc oblíbený čaj je z takové velké krabice, kterou jsem dostala. Z každé strany krabice se dá vzít jedna příchuť. Já mám nejradši Liči s mangem. Bohužel nejsem doma takže nevím, jak se ty čaje jmenují, ale vím, že jsou z Německa :) - Simona Prudíková

Asi černý, značky Ahmad anebo zelený s citrónem a zázvorem :) - Camellia

Mám hrozně ráda zelený čaj - různé druhy. Můj oblíbený je s jasmínem nebo s mandlemi, ten si kupuju sypaný. Jinak běžně piju i krabičkový zelený s příchutí broskve nebo malin. Ráda mám i různé ovocné směsi. :) - C.ind.ere.lla

Zelený s citrónem, pomerančový s mangem, zelený s jasmínem a samozřejmě klasický černý :)
A důvod? Všechny nádherně voní a uklidní mě :) - Agi

Mějte se hezky!

0 komentářů:

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)