Winter reading: 5.úkol - Zimní TAG

0:00 kouzelná klubovna 0 Comments

A už je tady pátý úkol! 

Jak se vám projekt líbí? Jste spokojení? 

To já si užívám volna a vánoční atmosféry. Čtu knihy, piji čaj a sleduji pohádky. Právě mám rozečtenou knihu Panenka z kostí , která je, ehm, hodně zajímavá. A co vy?

To ale teď není podstatné. Je před námi úkol. A jaký? No přece jednoduchý! :D 

Stačí odpovědět na šest otázek o zimě.

1. Jakou knihu si představíš, když se řekne ZIMA?
2. Jakou postavu si spojíš se zimou?
3. Máš rád/a sníh, anebo jsi radši, když jsou "Vánoce na blátě" a proč?
4. Jaký vánoční dárek Ti udělal největší radost? Proč?
5. Jaký je Tvůj největší zážitek ze zimy?
6. Představ si, že jsi v "zimní poušti". Je Ti zima a nikde nic není. Nemáš se kam schovat a ani se nijak zahřát. Co uděláš proto, aby ses zachránil/a? Můžeš mít jedno jediné přání...

 Nezapomeňte vyplnit FORMULÁŘ!

Jaký čaj máte rádi?
Magic momet a Winter time. Jedna dobře voní a chutnají a pak se mi zdají takové speciální :) - Kristýna Kaderová

Z těch mainstreamových asi Earl gray. Jinak se vždy těším na brněnské vánoční trhy, kde je stánek se sypanými čaji, u kterého vždy naleznu něco nového. Teď hodlám začít s čajem, který obsahuje: šípek, ibišek, jablko, roolbos, mandle, skořice, hřebíček a černý rybíz :) - Vojta Medroš Hamerský

Černý s mlékem a citrónem..strašně mi chutná to spojení čaje a mléka, když tak v létě piju čaj na terase, ráda si představuji, že jsem v Anglii :D - Lucka Z.

Já piju snad všechny, ale nejvíce miluji meruňkový, ten je opravdu nejlepší :D  - Adél

Zatím přesně nevím, ale nejčastěji piju mátový a švestkový. A taky ovocný :D. Jo a kámoška je úplně závislá na černém čaji :D - Mortical

Hezkou zábavu!

0 komentářů:

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)