Winter reading: 6.úkol - Zvířátka a zima

0:00 kouzelná klubovna 0 Comments



Jupí! Konečně je tu soutěž, na kterou se těším nejvíce. I vaše ohlasy byly pozitivní ( u Summer readingu) , a proto je tento úkol opět tady! I když je více obrázků! Už víte, co je vaším úkolem?


Ke každému obrázku doplňte do bubliny text. Čím vtipnější a nápaditější, tím lepší.

Text ve FORMULÁŘI vždy doplňte pod obrázek. 








Jaký čaj máte rádi?
Vyrůstala jsem na černém čaji (Jemča), protože vždycky, než taťka odešel do práce, si jeden takový hrníček udělal. Nevím, co se stalo, ale najednou byl černý čaj nahrazen heřmánkovým a mátovým z Lidlu. Postupně naše rodina přešla k ovocným čajům (Pickwick) a nakonec jsme skončili u kafe (kromě mě teda). Jediné, co přetrvává dodnes, je, když už čaj, tak jakýkoliv se ZÁZVOREM, který mám pokaždé chuť vyplivnout (rodiče mi ho od dětství nutili, když jsem ochořela). Co se týče chutě, nemůžu tvrdit, že mým nejoblíbenějším čajem je právě čaj se zázvorem, ale v jednom ohledu ho považuji za ten nej, protože, zní to sice blbě, ale nikdy mě neopustil a vždycky tu pro mě byl. :) - mary-berry

Černý, asi protože jsem na něj zvyklá odmala a neodmyslitelně patří ke každé příjemně strávené chvíli klidu, dobrým knihám a filmům, dlouhým rozhovorům, co se při popíjení vedou. Má skvělou chuť i bez cukru a samozřejmě zahřeje. Super je taky na anglický způsob, s mlékem. - Em

Můj nejoblíbenější čaj je zelený s mangem :3 - Themii

Takzvaný doublehrnek, aneb speciální čaj pro dvě osoby. Do jednoho hrníčku se dá sáček s jahodovým čajem a do druhého sáček s pomerančovým. Zaliješ vodou a po minutě sáčky prohodíš. :D A ten nejdůležitější bod je dát druhý šálek kamarádce/kamarádovi, protože jen s ní/ním se dá pořádně vychutnat. – Nasko

Já ulítávám na zeleném čaji, ale ovocnými také nepohrdnu :) Nejradši mám čaje Loyd. - Anette


Už se těším na vaše odpovědi!
 

0 komentářů:

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)