Winter reading: 7.úkol - Novoroční přání

0:00 kouzelná klubovna 0 Comments



A je to tady. Máme před sebou poslední úkol Winter readingu. I když ani to nám nezkazí náladu, ne?

Jelikož jste ještě pořádně netvořili, vymyslela jsem pro vás úkol, kterého se můžete ujmout hned dvěma způsoby. Vaším úkolem je vytvořit novoroční přáníčko. Je jedno, pro koho bude. Můžete ho napsat mně, rodině, blogerům, čtenářům, sobě,…

Je mi jedno, jestli ho vytvoříte ručně, a potom ho vyfotíte, nebo jestli ho vytvoříte přes různé programy na PC. Opravdu je to jen a jen na vás.

Nezapomeňte vyplnit FORMULÁŘ a své výtvory poslat na můj e-mail: kouzelnaklubovna@gmail.com

Zítra (29.12.2014) se zde objeví ZÁVĚREČNÝ FORMULÁŘ, který MŮŽETE  (musíte) vyplnit do 31.12.2014 do 20.00. Pokud ho nevyplníte, nemůžu vám počítat body navíc. Proto ho prosím nezapomeňte vyplnit.

Jaký čaj máte rádi?
Teď mě tak napadá, jestli už jsem se nezaregistrovala, vážně nevím, protože ta otázka mi přijde povědomá :D, ale čaj mám nejradši asi nějaký ovocný, nemám specifický výběr, ale nejčastěji piju švestkový :) - protože ho mamka kupuje :D - Mortical

Čaj s kafem, ale ten čaj je lepší vynechat. :-)
Ne, to byl jen hloupý vtip. Bohužel nejsem žádný znalec čaje, do čajovny chodím jen na ten ledový nebo na touareg. Ale ke čtení si ráda udělám nějaký ovocný, většinou podle ročního období. Teekanne dělá moc fajn čaje, takhle v zimě mám doma vždycky krabičku Magic Moments. Nejraději mám ale Biogenu. :-) - Verča Z.

Mám nejraději čaj teplý, přeslazený a s citronem ve svém knižním půllitrovém hrnečku s časovou osou historie literatury položeným na porcelánovém talířku se Stichem:-) - Ginnidlo

Pomerančovo-mátový s rakytníkem, ale i všechny černé čaje :). - Ginger

Miluju zelené čaje! Ale nejraději mám dva, buď úplně obyčejný, zelený, s kapkou citronu a dávkou medu, nebo jasmínový z Marks&Spencer. A proč? Dokáží nádherně provonět den a zlepšit náladu. :) – Vexa

Krásný den!

0 komentářů:

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)