Winter reading - vyhlášení

21:07 kouzelná klubovna 19 Comments



Vážení soutěžící, milí čtenáři,
jsem tady, abych vám poděkovala za skvělý týden a půl s vámi. Bylo skvělé číst vaše odpovědi, proto bylo ještě těžší vybrat ty nej. Všichni jste měli krásné odpovědi, všechny se mi moc líbily, avšak našlo se pár výjimek, které byly originální a něčím speciálním mě zaujaly. Pokud jste se neumístili a knihu nevyhráli, nesmutněte. Rozhodně u readingu s Kouzelnou klubovnou zůstaneme. Můžete se těšit na druhé kolo Summer readingu a také na Winter reading. Rozhodně bych z tohoto projektu chtěla udělat něco, k čemu se budete moci každé větší prázdniny vracet.

Ale teď už vás nebudu napínat, vím, že chcete vědět, kdo vyhrál. Ale ještě předtím se podíváme na vítěze jednotlivých úkolů.
1.úkol … Vendula B.
2.úkol … Královna WinterNew
3.úkol … Camellia a Mary-berry
4.úkol … Monika J. a Vendula B.
5.úkol … Mary-berry
6.úkol … Mary-berry
7.úkol … Mary-berry a Agi

Teď prosím fanfáry, jsou tady výsledky celého projektu. Kdo vyhrál?

1. rady … 93 bodů – vyhrává knihu Muž jménem Ove
2. Mary-berry … 92 bodů – vyhrává knihu Esej o tragédii
3. Marky 48 … 82 bodů – vyhrává knihu Saeculum
4. - 5. Agi … 81 bodů – vyhrává knihu Serafína a  
          Vendula B. … 81 bodů – vyhrává knihu Běž, chlapče, běž
6. C.ind.ere.lla … 79 bodů – vyhrává knihu Čas mezi šitím
7. - 8. Monika J. … 77 bodů – vyhrává knihu Chybějící díl
          Camellia … 77 bodů – vyhrává knihu Abeceda kostí

Vás osm brzy kontaktuji na e-mail a domluvíme se, jak vám knížky zašlu. :)

A ostatní se umístili v tomto pořadí:
9. Themii … 76 bodů
10. Mortical … 75 bodů
11. Kiki … 69 bodů
12. Simona P. … 68 bodů
13. MooX … 67 bodů
14. Derpette … 60 bodů
15. Pavla WinterNew … 53 bodů
16. Jackelin Mandragor … 44 bodů
17. Kristýna Kaderová … 43 bodů
18. Anette … 42 bodů
19. – 21. Milenne, Pavlína P. a Vexa … 40 bodů
22. Clara Black … 30 bodů
23. – 24. VannC a Ginger … 20 bodů
25. Xoxi … 10 bodů
26. – 41. Mariella, Veru z Knižní louky, Ilona D., bastiana, Claristhefangirl, Vojta Medroš Hamerský, Lucka Z., Adél, Em, Nasko, Verča Z., Ginnidlo, Dee, Kejbí a Simi Maple … 0 bodů

Nyní si můžete prohlédnout fotky některých soutěžících ze třetího úkolu:
Agi

C.ind.ere.lla

Marky 48

Mortical
 a prezentace od Mary-berry ...

Všechny fotky knih v zimě ze čtvrtého úkolu:

Agi

C.ind.ere.lla

Camellia

Derpette

Jackelin Mandragor

Kiki

Marky 48

Mary-berry

Monika J.

Mortical

rady

Simona P.

Themii

Vexa

Vendula B.
Vaše odpovědi do bublin ze šestého úkolu:

Bude ze mě Santa Claus.
Jeden se chce najíst a místo v trávě se utopí ve sněhu.
Reklama nelže - takovou pěnu jsem nečekala! To to holení půjde samo!
Ještě chvíli a budu mít větší vousy než Santa Claus!
Nakonec jsem přece našla jídlo.
Co čučíš? Obereš mi to snad?
Takhle brzy skončím v propadlišti dějin...
Počkej... ty mě pořád vidíš?!
Tohle pro mě není, už aby bylo zase teplo.
S každým kouskem ovčího oblečení umrzne jedna ovce!
Vůbec nemrzne...to se ti jen zdá.
Nějaký problém?
No co? Vousy jsem si vždycky přál. :)
Protože mi vlna nestačí, nabalila jsem si ještě trochu sněhu na krk, aby mi na něj netáhlo.
Ten sníh chutná hnusně. Kde je tráva?
Příště už koulovačku nehraju!
Co čumíš!
Letos jdu za Santu já!
video



  To musíme jít vážně spát?
Teda kámo, tobě pěkně smrdí zadek.
Takový spánek je nejsladší!
Ach jo, zase jsem se nestihl zavrtat dospodu a teď mi táhne na záda.
Společně nám je lépe a taky nám je více teplo.
Nejenom tuleni zvládají tulení!
Nic nezahřeje lépe než láska k bližnímu...
Nesnáším, když musím někomu dělat polštář!
Není nic lepšího než celodenní válení.
Jak jsem se sem vůbec dostal?
Pojďme se přitulit, ať je nám teplo...
Pojď nenápadně blíž, je mi zima...
Nemůžu spát.....
My žádné bundy nepotřebujeme, nám je teplo spolu!
Zase byl v posilovně, jeho kost mě tlačí do čumáku.
 Kruci, kdybych byl rychlejší, mohl jsem se taky hřát dole!
Eeehh, von si uprd.
Z toho všeho bílého sněhu nám bolí očí!
video



Mě vážně není zima.
To jsem ale fešák, co?
Co koukáte, vždyž i pes může dostát rýmu!
Co tak koukáte? Jen si klidně mrzněte tam u vás, já jsem na dovolené v Arábii a je mi tu skvěle. A ty jejich turbany jsou stylové :)
Nová zimní móda pro psy.
Báb rýbičku. Čajíček už se dese.
Teď se můžu s klidem promenádovat po Brodwayi, mám na sobě nejnovější model!
To je od babičky :)
Jsem to ale fešák, co?
A to my má být jako zima?
Vážně tam musím?
Já vím, že jsem sladký, říkat mi to nemusíš.
Sundáš mi tu šálu?
Už jsem připraven na stavění sněhuláka!
Jsem sultán Solimán, váš vládce.
 Sice je to poslední výstřelek módy, ale myslím, že ta čepice mi moc nesluší...
Mám hezčí šálu než moje panička, heč.
Tuto zimu jsou v módě čepice a šály v modré, šedé, béžové a bílé barvě!
video



Podívejte se na mě! Jsem KRÁL.
Chápu, že ten kočárek dostala k Vánocům a chce ho vyzkoušet, ale proč musím být obětním beránkem pokaždé já?
Děkuji, jinak by mě packy opravdu studily!
Haha, stačilo trochu zakňučet a nahodit psí oči, že do té studené bílé hmoty šlapat nebudu, a jak to za mě ty lidi hezky vyřešili :)
Tohle je luxus, který si zasloužím.
Kalamita jak na Sibiři, co bych si namáhal svoje čtyři...
Tohle je lepší než tahání saní, ale opovažte se mě vyklopit!
A všem ostatním mrznou packy...:3
Nezáviď! :)
Co dodat...
Na co tak koukáte?
To je ale pohodička, když za vás maká někdo jiný.
Vypadám snad jako mimino?
Přeci si neušpiním tlapky od sněhu.
Tohle je šílení, to nikdo nevidí, že potřebuju větší kočárek?
To je pohodička, letos si nemusím kupovat zimní boty.
Hele nemáš pocit že náš syn je najednou nějaký moc chundelatý?
Nikdo mi nekoupil žádné teplé botičky, tak přece nebudu chodit po nohách, aby mi ještě nachladly!
video



OMG to studí!!!!
Proč já na ten sníh lezla...
To musíte trefit zrovna mě?
Lidi říkali, že sníh je super. Vážně nechápu, co na tom vidí. Vážně nemají rozum, měli by se učit od nás, od koček.
Nesnáším sníh.
Copak jsem vánočka, že mě cukruješ?
Sněží, sněží, máz kolem běží. Zima je kočičce ke kamnům běží... (lidová píseň)
Dopr-!!!
Tak s tímhle už přestává všechno!
To je teda hezké probuzení..
Konečně snííííh!
Tohle snad není pravda!
Brrrrrr
Dneska padají pořádně vločky!
Pitomá veverka, zase na mě shodila sníh.
Hmm, horká sprcha je teda mnohem lepší.
Doufám že to není polystyrén, ten už bych ze srsti pryč nedostala.
Jsem superkočka, která vždy vyhraje nad lavinou.
video



Holky mě se líbí jíná!!!
Dej ten čumák stranou, to je moje vločka.
Aspoň kousek jsi nám mohl nechat!
Ježiš chlapi, co blázníte? Já myslel, že půjdeme olizovat rampouchy!
Taky vás mám rád.
Stejně ho mám nejdelší!
Kdo chytí nejvíc vloček, dostane nejlepší kus masa!
Dost koupání mě! Teď jsi na řadě ty!
Haha, tvůj jazyk zamrzne dřív.
Já mám nejdelši jazyk!
To je k vzteku. Zase jsme se přimrzly!
To lízátko je moje!
Neulízejte mě k smrti.
Pac a pusu!
Oni mě chtějí samou láskou sežrat!
Nechte mě, potřebuju vysušit a ne ještě víc namočit!
Běžte si volizovat někoho jinýho!!!
Takhle se možná schováme před čertem!

video


A vaše novoroční přáníčka:
C.ind.ere.lla

Kiki

Marky 48

Mary-berry

Monika J.

Mortical

Mortical

rady

Themii

Vendula B.

Agi
Agi
Agi

Camellia
Camellia

Všem moc děkuji za účast, jsem ráda, že se vás zúčastnilo tolik (41). Opravdu si toho vážím. Doufám, že se všichni opět sejdeme u letního čtení.

Do Nového roku vám přeji hodně štěstí, zdraví, lásky, pohody a klidu. Ať se vám splní vše, po čem toužíte, užívejte každého dne i okamžiku.  A nezapomeňte na skvělé knihy, které jsou kolem nás a které čekají na přečtení.  Ať se máte jenom a jenom dobře. To je to nejdůležitější.

A teď pro mě, prosím, něco udělej…

USMĚJ SE.

19 komentářů:

  1. 3body a zařadila bych se mezi šťastlivce. Nevadí, aspoň do toho příští rok půjdu s větší vervou :). Všem výhercům moc gratuluji :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, příště už to zvládneš! ;) Doufám, že se zapojíš do Summer readingu! :)

      Vymazat
  2. Já se usmívala přes celé čtení řešených úkolů. Holky, které opravdu přáníčko krásně vymalovaly, případně vysekaly, nebo vystřihaly, mají ode mne obzvlášť klobouček dolů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda. :) A ano, je skvělé, kolik originálních nápadů měly. :)

      Vymazat
  3. Obdivuju, že jsi zvládla vybrat jen jeden nebo dva TOP příspěvky. Teda, smekám, tolik skvělých nápadů! Ta zvířata mě pořádně rozsekala, což o to. :D
    Ostatním výhercům i "nevýhercům" gratuluji a ještě jednou přeji šťastný nový rok!
    Nezbývá už, než na závěr poděkovat samotné pořadatelce. Děkuju, však ty víš, opakuju ti to snad posté. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to opravdu, ale opravdu těžké. I když ty jsi mě vždycky přesvědčila...pořád jsem si říkala: Bože, co ta holka nevymyslí! :D
      A já děkuji. :) Doufám, že máš radost i z Eseje o trágédii! :)

      Vymazat
  4. Výhru jsem opravdu nečekala! Vyplatilo se mně splnit všechny úkoly a o vánocích hodně číst.. Začínám mít docela ráda zimu a užívám si stále víc čtení u hřejícího topení :-) Celý projekt se mně opravdu moc a moc líbil a už teď se těším na Summer reading. Míšo, obdivuji Tvou fantazii při vymýšlení úkolů a oceňuji čas, který jsi tomu věnovala!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se Ti projekt líbil. Moc Ti gratuluji k prvnímu místu, zasloužila sis to. ;) Brzy Tě i ostatní kontaktuji na e-mail. :)

      Vymazat
  5. Jé, vůbec nemůžu uvěřit, že jsem vyhrála, to jsem absolutně nečekala :-o Děkuji, mám hroznou radost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač, také sis to zasloužila. :) Mám radost, že máš radost. :D

      Vymazat
  6. Gratuluji výhercům a už se těším na summer reading. Pokusím se více zapojit.

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluju výhercům a příště se pokusím nebýt zapomnětlivá trubka a vyplnit závěrečný formulář... ach jo. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak alespoň to už nikdy nezapomeneš a budeš ve výhodě! :D

      Vymazat
  8. Jé, já něco vyhrála! (i když jsem 3.) Páni! Díky moc, výtvory ostatních jsou opravdu moc krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za chvíli Ti přijde e-mail...Nemáš zač, jsem ráda, že jsem vám mohla udělat radost. ;)

      Vymazat
  9. Gratuluji všem výhercům, všechny výtvory jsou moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to máš pravdu. Bylo opravdu těžké vybrat ty nej. :)

      Vymazat
  10. Gratuluji všem výhercům i všem zúčastněným :) Jejich výtvory jsou opravdu povedené a při prohlížení těch fotek jsem se vážně pokochala :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)