Winter reading: Závěrečný formulář

0:00 kouzelná klubovna 4 Comments



A už je to tady, vážení. Už jen jeden malý krůček k výhře některé z těch krásných knih.

Stačí vyplnit poslední FORMULÁŘ roku 2014 i našeho WINTER READINGU.

Vyplnit ho můžete do 31.12.2014 do 20.00. Poté už to nepůjde. Vyhlášení se u mě na blogu objeví 31.12.2014 ve 21.00. Všem přeji štěstíčko!


Jaký čaj máte rádi?


Zázvorový - na rozdíl od většiny čajů, u kterých mám pocit, že chutnají všechny stejně, má aspoň pořádnou chuť :) – Dee



Momentálně Winter time, vždycky mě tak hezky naladí, bohužel si teď nevzpomenu na značku možná Teekanne :) – Kejbí



Zelený Tuareg - s nanna mátou. – rady



Jablíčko se skořicí, prostě tu příchuť miluju. A nejen v čaji! – Vlcacka



Černý s citrónem ♥ - Simi Maple


Krásný den přeje

4 komentáře:

  1. Celý projekt byl moc super a jsem ráda, že jsme se účastnila. Sice jsem na to úplně zapomněla a kdybys nenapsala mail, tak bych byla úplně vedle, ale nevadí :) :D
    Je super že si to pořádala a měl krásný zbytek Vánočních prázdnin a šťastný Nový rok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem moc ráda, že se líbil. Moc mě to těší. :) Tobě též šťastný Nový rok! :)

      Vymazat
  2. Vše splněno a vyplněno, aspoň doufám :) Byl to skvělý projekt, moc mě bavilo plnit úkoly, které byly zajímavé a ne vždy úplně lehké, je vidět, že sis s tím dala pořádnou práci! Máš můj obdiv :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)