Capitol TV

6:00 kouzelná klubovna 6 Comments



Vážení čtenáři,

Dnes jsem si pro vás připravila videa, která vycházela mezi druhým a třetím dílem.

Někdo už možná tuší, že se jedná o Capitol TV. Ano, doufám, že vám nevadí, že je to v angličtině. A pokud tomu nerozumíte, stačí se dívat, i tak je to, myslím, hezké.

Hezkou zábavu!









 Reprodrozd se nachází tady:
  • v názvu je "obloha"
  • Las Vegas
  • hlavní hrdinka se musí "najít"



 

6 komentářů:

  1. Capitol TV neznám a anglicky žel neumím, takže videa mi nic neřeknou. Kde najít reprodrozda? V kraji Hladových her. A přilehlém okolí. Hunger games jsou vůbec příjemné překvápko, ať knižní nebo filmové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reprodrozda najdeš pomocí těch indícií. ;) Jsou v článku u mě na blogu. :)

      Vymazat
  2. Je pěkné, že přijdou s něčím novým, ale ty videa se mi moc nelíbí.. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za názor...sto lidí, sto chutí. :) Mně se některá líbí, podle mě to zas tak špatné není. :)

      Vymazat
    2. Já bych spíše ráda viděla mé oblíbence než nějaký cizí lidi :D Jenom můžu se zeptat, jestli přišel email? :)

      Vymazat
    3. Určitě můžeš...a ano, přišel, díky. :) Jen jsem na něj nestihla odpovědět...mám toho hodně. :/ :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)