Cinna a Cetkie Trinklet

6:00 kouzelná klubovna 4 Comments


A máme tu další dvě postavy...



Cinna

  • Je stylista Katniss
  • Ještě předtím, než se vypracoval, pracoval jako agent pro třináctý kraj
  • Vymyslel „Dívku v plamenech“
  •  Proslavil se během 74. her
  • Je odvážný, statečný a kreativní
  • Pro Katniss je pravým přítelem

Stejně jako Finnick mi Cinna přirostl k srdci. Sice jsme neměli takovou možnost ho poznat, ale i tak si mě dokázal získat svým kouzlem. Vždy mě bavilo přemýšlet o tom, co zase vymyslí, jak navrhne šaty, aby vyčnívaly z davu.

I Cinna má své fotky:






Cetkie Trinket

  • V originále se jmenuje Effie, takže ji pod jménem „Cetkie“ ani nehledejte
  •  Stará se o splátce z dvanáctého kraje, je jejich „doprovod"
  • Je optimistická
  • Proslavila se svou hláškou "May the odds be ever in your favor!", u nás větou: Ať vás provází štěstěna.
  • V knize i filmu má nejoriginálnější kostýmy

Já Cetkie zbožňuji. Co vy? Líbí se mi na ní její dobrá nálada v každé situaci, miluji, když si můžu prohlížet její „praštěné“ kostýmy. Vždy mě pobaví a donutí se usmát. A to na ní mám moc ráda.

Pár kostýmů si můžete prohlédnout i v tomto článku:








Kde hledat dalšího reprodrozda?
  • soutěž pro teenegry
  • strach
  • recenze
Partneři projektu: Šperky i doplňky, Fragment, Fantasyobchod

Zdroj obrázků: Pinterest.com

 

4 komentáře:

  1. Ja som asi jediná, ktorú to nazaujíma. Nejako ma to celé obišlo ... Ale inak tvoj článok je pekný !!! :)

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se nedá nic dělat, každému sedne něco jiného. :) A děkuji. :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. To má...vždycky jí je závidím, ale pšššt! :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)